2009. március 29., vasárnap

depis vasárnap

 Úgy látom, hogy valamiért nem akar teljesen tavasz lenni. Már egy ideje, ha egyik nap szép idő van, akkor másnap tutira elromlik újra..... amennyire tegnap mindenki örült a tavasznak, ledobhattuk a téli kabátot, volt aki már rövidgatyában járta a várost stb..., annyira tuti idő lett mára, már hajnal óta szakad az eső.... nesze neked nyári időszámítás.... egyszerűen hihetetlen, hogy ennyire harcol egymással a tél és a tavasz... bár tartok tőle, hogy megint nem lesz nagyon átmenet, hanem nemsokára berobban a nyár és egyből 25-30 fok lesz..... amit nem is bánok, ha már Ben baba itt lesz, bár mondjuk szeretem a tavaszt, az "egypulcsis időjárást", mikor még nem izzadunk, mint a lovak, hanem kényelmesen lehet sétálgatni egy pulcsiban, napsütésben.

Úgyhogy ma semmi extrát nem csináltam, még a videótékáig sem mentem el, mert megnéztem a neten a listát és nem találtam igazán érdekesnek tűnő filmet, úgyhogy kapcsolgattam a tévét, megnéztem a neten a fantasztikusan lehengerlő Joshi Barat epizódjait videón, ismét művelődtem egy-két riport láttán.... :))))) 

Most még talán vasalok egy kicsit, aztán holnap délután végre megint akkupunktúra és meglessük Bohne babát is, már várom nagyon. :)))) Gondolkozok,hogy reggel menjek e a kismama foglalkozásra, elvileg már készen vagyunk, átvettünk mindent, de azt mondta a szülésznő, hogy nyugodtan járhatunk a szülésig....szerintem majd meglátom, hogy hogy alszok éjszaka és milyen idő lesz, aztán reggel eldöntöm, hogy menjek e.... már aludni is nehezen megy, mert Ben baba két napja reklamál, bármelyik oldalamon is próbálok aludni..... háton pedig nem tudok sajnos, úgyhogy harcolunk éjszaka....de bevallom, hogy hagyom nyerni, fontos, hogy ő jól érezze magát, én pedig alszok, ahogy éppen sikerül. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése