2009. március 5., csütörtök

nyomi

Ma valahogy elég nyomi vagyok, biztos ez a hülye idő felelős érte. :((  Már reggel óta esik az eső, nem igazán akarja abbahagyni.... ráadásul két napja csúnyán feltörte az új cipőm a sarkaimat, így ma már csak crocs papucsban tudtam közlekedni, nagyon csini lehettem a télikabátomban és a fekete crocs papucsban, de hát ez van....

Délben átmentem kicsit a DM-be és a C&A-ba, vettem pár apróságot, de a pelenkáknál elbizonytalanodtam, mert annyi féle van és a fene sem tudja, hogy milyet kell venni. :))) úgyhogy azt még nem vettem, csak olyan dolgokat, amikről biztos tudtam, hogy jókat veszek. A C&A-ban vettem kettő szopis melltartót, de persze kicsik, úgyhogy vihetem vissza őket, hátha visszacserélik... nem volt kedvem próbálni, így pórul is jártam.

Utána elhoztam a kiskádat és az állványát egy babás ismerősömtől, most már az is itt van, ki kell majd még találnunk, hogy tudjuk majd a legpraktikusabban fürdetni ezt a kis Bohne babát, mivel elég kicsi a fürdőnk, tipikus panel fürdőszoba. Majd holnap megnézzük P-vel délelőtt, hogy ő mit javasol.

Most elég álmos vagyok, tudnék aludni, de még nem akarok, mert akkor éjjel fogok kukorékolni.... még kitartok egy darabig, addig is nézem a jobbnál jobb sorozatokat a tévében. :))

Holnapra semmit nem tervezek, pláne ha ilyen idő marad, inkább maradok itthon...takarítani nem ártana kicsit, mert már szalad a lakás, de már elég nehezen hajolgatok, a szokásos pár órás takarítás most már két napra van elosztva, mert leszakad a derekam is. Majd meglátjuk, hogy mennyire leszek motivált holnap, mert momentán csak aludni tudnék.......

2 megjegyzés:

  1. Na, a pelenkából sem kell nagy ügyet csinálnod ám. A biztonság kedvéért veszel két nagy csomaggal a legkisebből, ami 3-6kg-ig van, aztán kész. Hogy milyen márka? Ez inkább szülőfüggő szerintem. Dani fenekének tökéletesen megfelelt a Tesco-s pelenka is. De a DM-esek is nagyon jók ám. Van, aki a Pampers-re esküszik, van, aki a Libero-ra. De hidd el, általában a szülők pénztárcájától függ a pelenkavásárlás. De mondom, nem kell nagy ügyet csinálni belőle. :))))

    VálaszTörlés
  2. Majd biztos én is belejövök, egyenlőre még a tapasztalatlan anyuka vagyok, aki csak nézelődik a drogériákban. :))))) A DM-es pelusokról én is jókat hallottam eddig... Tesco itt sajna nincs, azt majd akkor próbálom ki, ha otthon leszünk Magyarországon. ;)

    VálaszTörlés