2009. március 26., csütörtök

elkiabáltam

 Már megint elkiabáltam a tavaszt, mert ma újra bolondok időjárása volt: fél óra eső, fél óra napsütés és így tovább....azt hiszem, már csak Ben Babában bízhatunk, hogy kibújik nemsokára és rendet tesz ebben a kacifántos tavaszban. :)))

amúgy ma semmi érdekes nem történt, valószínüleg az időjárásnak köszönhetően elég nyomi voltam, lementem reggel boltba, de mire leértem, már fogalmam sem volt, hogy mit akartam venni. Három kört tettem a sorok között, vettem epret, hohec c vitamin italt, császármorzsának valót és hazajöttem.... de aztán mégsem kívántam a császármorzsát, étvágyam sem volt igazán, csak az epret ettem meg ebéd körül. P konditeremben volt, csinált magának ebédet, én addig a kanapén feküdtem, pihentem. Bohne Baba nagyon dugdossa már ki a testrészeit, így én is mindig kerestem a legkényelmesebb poziciót, hogy kicsit pihenni is tudjak.... ebéd után sziesztáztunk egyet, most megint sikerült egy kicsit aludnom.

Délután bementem P-vel a citybe, levásároltam az 50 eurot, amit a Nespresso kávégépünkhöz kaptunk, most szerintem egy évre elegendő kávénk van itthon. :))) csak a hosszúnyelű kanalat felejtettem el, most már mindent papírra kell írnom, amit venni akarok, különben tényleg lemarad a fele mindennek. :))) már a városban is éreztem a nyomi hangulatot, hol leizzadtam, hol az eső esett, szóval alig vártam, hogy hazaérjek, úgyhogy nem csavarogtam sokáig, hamar megfordultam.

azóta itthon pihenek, nem tudom, hogy mi lehet ez, talán valami front jön..... fáj a hátam, a derekam, sehogy sem jó már. De most már nincs sok hátra reméljük. :)))

Holnap almás és meggyes pitét szeretnék csinálni, mert szombaton egy magyar csajszinál lesz masszázs party, Dunaújvárosból jön egy ismerősünk, aki gyógymasszőr és ilyenkor összegyűlünk csajszik, pletykálunk, sütizünk és nem utolsósorban kicsit átmasszíroztatjuk magunkat. :))) Még utoljára rendbeszedetem a hátam, hogy ott is stresszmentes legyek. :)))

Remélem, hogy holnap már nem leszek ilyen nyomi, különben nem tudom, hogy lesznek kész a piték.... :))) megyek is vizszintesbe a kanapéra, hajrá tévéest!!! :)))

2 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy a frontot Ben babának hívják???

    VálaszTörlés
  2. Készülj Anitám:)Edit megy és rendbe tesz:)Azt mondta kár,hogy nem tudja kivinni az UH-gépet,mert megnézne Benneteket:):)Érezd jól magad,és jó kényeztetést:)Pusza

    VálaszTörlés