2009. március 28., szombat

ez jó volt!

 Most értem haza a délutáni masszázs-partyról, szinte mintha kicseréltek volna. :))) végre újra rendben van a hátam, isteni érzés!!!! Ma nem voltunk annyira sokan, mint szoktunk, de így legalább volt idő beszélgetni, nosztalgiázni és sütizni, míg valamelyikünk a masszőr Editnél időzött. :))) A pitéknek is nagy sikere volt, de más finomságok is voltak, úgyhogy adtunk a kalóriáknak.

Ben baba is bemutatta magát a lányoknak, legalább 8 kéz tapogatta a házikóján keresztül, ő pedig virgonckodott ezerrel, már most csípi, ha körülrajongják a lányok. :))))

Most elég fáradt vagyok, ezért is igyekeztem haza, hogy kényelmesen eldőljek a mackónadrágomban, felrakhatom a lábam és pihenjek.... csak még fel akartam tenni az e heti legújabb Ben baba kuckójáról készült képeket, mivel ma van a 37. hét ugyebár... :))) Már nincs sok hátra, elvileg 21 nap..... vagy még annyi sem, ki tudja?!?! :)))



    


Holnap film-napot szeretnék tartani, átmegyek a videótékába, veszek ki 2-3 filmet, amit nem tudtam az elmúlt hónapokban megnézni a moziban és mozizni fogok..... + talán aludni is kicsit, mivel megint rossz időt mondanak..... úgyhogy hajrá PIHI!!! :)))

2 megjegyzés:

  1. Hú, egyszercsak nekem is ekkora pocim lesz? Egy jó kis hátmasszázs nekem is jöhetne :-) néha mindennap.

    VálaszTörlés
  2. No most pótoltam mindent!
    Ha a bebe tv-re gondolsz,az csudijó,nagyon élvezik!:))
    (Amíg kicsik...:))
    A süti nagyon finom így ránézésre,a pocid pedig határozottan lejjebb költözött,valószínű hogy nem véletlen már ez a sok pisilés.:)

    VálaszTörlés