2009. március 4., szerda

elkészült!!!

Elkészült a babasarok, most már teljesen kész vagyunk vele, és olyan szééééép!!!!  Büszke vagyok P-re is nagyon, mert tegnap nem kellett sokáig nógatni, hogy csináljuk meg a maradék díszítést, egyből jött és segített. Aranyos volt.

Először a micimackós bordűrt tettük fel, egy picit elcsúsztunk vele, de aki nem tudja, nem mondaná meg szerintem, mert nem látszik ferdének, csak mi tudjuk. :))) Az eddigi morgásokkal tarkított ezermesterkedéséhez képest P szinte élvezte a munkát, nem ismertem rá. :))) Nagyon kiszámoltam a bordürt, mert egy tekercset vettem, ami 5 méter, és kb. 1 cm-es darab maradt a végén, már féltünk közben, hogy korábban fogy el, de ügyesek voltunk.

Vettem még ilyen szivacs anyagból micimackót és társait, nagyobbakat, kisebbeket, P annyira belelkesült, hogy ő rakott fel minden figurát. :))) Én mondjuk másképp dekoráltam volna, de nem akartam elrontani az örömét és lelkesedését Ben Apunak, így ráhagytam, hadd élje ki magát. :)) A végeredmény magáért beszél, most már tényleg egy barátságos kis kuckó várja a pocaklakómat, ha úgy dönt, kiváncsi lesz a világra és előbújik. :))) Még a ruhácskáit kell kimosnom, kivasalnom, kibontogatnom a csomagolásokból az összes cuccot, amit majd használni fogunk stb... unatkozni még mindig nem fogok, de jobb is így, gyorsabban telnek a napok. :))

Ha a képeken annyira nem látszódna, ilyen a bordűr:

4 megjegyzés:

  1. Jaj, de szodacszép! Igazán szép kis Ben szoba lett! :))) Gratulálok Benapucinak is! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinosak letettek!!P is kitett magáért!Ugye-ugye,csak jön a kis Ben,és neki is kikell venni a munkából a részét!Puszi

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon jó lett!!!:) Ha majd kislányotok lesz ugye akkor hello kittys szoba lesz?:D

    VálaszTörlés
  4. Köszi Csajok. .)) Jane, hááát igen, még nem adom fel a hello kittys szoba tervezgetését sem. ;) :)

    VálaszTörlés