2009. március 13., péntek

mikor??

 Jaj, már annyira unom ezt az időt, egyszerűen nem lehet semmi normális programot betervezni, mert mindig közbeszól az időjárás. Mikor lesz már végre tavasz, napsütés, sétálgatós idő????

Ma reggel gyönyörű napsütésre ébredtünk, P is szabadnapos, így egyből tervezgetni kezdtük, hogy hova menjünk sétálni, kihasználni ezt a szép időt. Mire felkeltünk, megreggeliztünk, tiszta fekete lett az égbolt, elkezdett szakadni az eső, fújni a szél....terv elvetve, új terv kellett.

Átvittük a maradék felesleges dolgainkat a raktárba, amit bérlünk, bevásároltunk, de addigra már annyira fújt a szél, hogy még ekkora hassal is elég nehéz volt megállni, hogy ne fújjon el, ráadásul öt percenként hol szakadt az eső, hol éppen sütött a nap.... tiszta április....

Itthon P csinált ebédet, addig én kimostam az utolsó adag babaruhákat, most már csak vasalni kell(ene) és a textilpelusokat kimosni, aztán kész is minden. :))) összepakoltam a kórházi cuccaimat is kb-ra, de úgy látom, hogy kicsi lesz a táska, kereshetek nagyobbat, mert igaz, hogy egy csomó mindent adnak a kórházban, de még így is kevés a kicsi táska, mert csak a köntös elég sok helyet elvesz.... csak arra lennék kiváncsi, hogy mekkora pakkal mennék Magyarországon szülni??? Utánfutóval???? :))

Úgyhogy a mai nap is elég nyugisra sikerült, pedig végre ki akartunk kicsit mozdulni...talán majd jövő héten, ha P újra szabadnapos lesz, sikerül......

5 megjegyzés:

  1. Benmami, egy sporttáskába csak a te kórházi holmidat rakd be, és egy másikba csak a baba ruhái legyenek benne. Így, Benét csak akkor kell bevinni, amikor hozzátok haza, feleslegesen kár. Én egy közepes sporttáskával mentem be, és úgy hozták be aznap Dani kelengyéjét, mikor jöttünk ki a kórházból. Hát, már nincs sok hátra, kitartás! :)))) Én már nagyon izgulok, hogy mikor lesz meg a babóca. :))))

    VálaszTörlés
  2. Hát ez az, hogy Ben baba cuccait még bele sem pakoltam a táskába... :))) és még az én hazajövős ruhámat sem...biztos a táska volt a hibás, túúúúl kicsi. :)))

    VálaszTörlés
  3. Ha ott sokmindent adnak a kórházban, akkor van fogalmam a pakkod nagyságáról idehaza!!!
    Kérdésedre, hogy Mikorra?
    Kérhetném, hogy április 22-re?
    Mert az én szülinapom akkor van!!! És az egy nagyon alkalmas nap a megszületésre.
    Mellesleg a Föld napja is.
    A játékmeghívást vettem, köszönöm, talána a hétvégén bevállalom. Talán...
    Szurkolok, örömteli utolsó pocakos napokat kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Rzso, április 22-én már nagyon szeretnék babázni, de ha nem akarna kibújni ez a kis lurkó, akkor mindenképp rábeszélem arra a napra. :)) Mi a legjobban a 8.ának örülnénk, de az már nagyon sorsszerű lenne, ha a kisfiúnk is velünk egy napon ünnepelné a szülinapját. :)))

    VálaszTörlés
  5. Hát akkor legyen úgy, ahogy nektek a legjobb!!! :)

    VálaszTörlés