2009. március 22., vasárnap

36. heti pocakfotók

 Itt vagyok, itt vagyok!!!! :) Még nem szülünk, még egyben vagyok. :)))) Csak anyáék voltak itt a hétvégén, nemrég indultak haza, most megy a mosógép, elmosogattam ebéd után és most lett időm, hogy ideüljek nyugiban a laptop elé.

Jó kis hétvége volt, péntek este érkeztek, vacsiztunk, beszélgettünk, megnéztük a babacuccokat, szombaton P is szabadnapos volt, elvittük anyáékat ebédelni egy ismerősünk éttermébe. Nagyon fincsiket ettünk, én utána teljesen elálmosodtam, így nem is maradtunk sokáig a közelben lévő Mariahilferstr.-ban shoppingolni, hanem magukra hagytuk anyáékat, és eljöttünk haza, engem nagyon idegesített, hogy millió ember volt az utcákon, mindenkit kerülgetni kellett stb... inkább hazajöttünk és aludtam egy jót. :))) anyáék shoppingoltak kicsit, aztán 5 körül ők is fáradtan hazaestek, este üldögéltünk, iszogattak P-ék, és tervezgettük Ben Baba érkezését és az utána következő időszakot. :))) Már mindenki lázban ég, kiváncsian várjuk, hogy mikor akar majd kibújni ez a kis lurkó. :)

Ma csináltam aktuális fotókat, mert tegnap elmaradt, most már hihetetlenül óriááááási a hasam szerintem, egyre többet fáj a hátam, derekam, mert húzza lefelé a hasam. :))) Már délutánonként is el-elszunnyadok egy fél órácskára vagy néha többre, ilyen sem szokott nagyon lenni. Úgy érzem, hogy kezd a szervezetem készülni a nagy derbire...... Holnap megyek a nődokihoz az első akkupunktúrára és vizsgálatra, kiváncsi vagyok, hogy mi a helyzet "odalent", mit fog majd látni.... izgulni még nem izgulok nagyon, viszont a kiváncsiság egyre nagyobb, hogy mi is vár rám nemsokára. :)))

  

6 megjegyzés:

  1. Mindíg elcsodálkozom ekkora pocak láttán. Nekem is aztán volt, csak hát már nem igen emlékszem rá. egyre lejjebb megy a pocakod ám! :))) Mindennap izgulok ám értetek! :))

    VálaszTörlés
  2. Na örülök:) Akupunktúra? Wow.. A tévében láttam róla valamit, majd írd hogy milyen volt:)

    VálaszTörlés
  3. Itt vagyok ám én is,csak mostanában ritkán jár a szám:)).
    Magnézium mindenképpen a lábgörcsökre,és így van-nem szabad túlzásokba esni így a vége felé.
    Szerintem Ben baba kivárja az idejét,a pocak alapján legalábbis.Egyébként a fiúk lusták.Én már csak tudom!:)))
    (Most számolgattam,már szinte csak 2 hét van!:)))

    VálaszTörlés
  4. Azért túlhordani nem igazán szeretném Ben babát, mert elég messze van a kórház ahhoz, hogy kétnaponta kontrollra járjak...de tudom, hogy nem kívánságműsor, azért igyekszek megbeszélgetni a dolgokat addig is ezzel a pocaklakóval, hogy 18áig érkezzen meg. .))))

    VálaszTörlés
  5. Óóó,bocsánat!:)Én teljesen 8-ára koncentráltam(ti szülinap,ugye?!:))
    Akkor van még idő!:))

    VálaszTörlés
  6. igen, igen, 8-án a mi szülinapunk van és talán Bohne babáé is lesz... :))) majd meglátjuk, hogy ő melyik napot szeretné birtokolni. :)))

    VálaszTörlés