2009. március 27., péntek

nyami

Már kicsit jobb a hangulatom, talán köszönhető annak, hogy ma már nem esett az eső..... 

Éjjel nem aludtam valami jól, mert P elég nyugtalanul és hangosan aludt, úgyhogy hajnalban inkább kijöttem a nappaliba és ott aludtam tovább. Illetve aludtam VOLNA, ha Bohne Baba nem döntött volna rekordot az éjszakai pisiltetés kategóriában, ugyanis hajnal 1-től ÓRÁNKÉNT a hólyagommal játszott vagy épp azt használta párnának, én nem tudom, de óránként sétálhattam pisilni. :))) Ilyen sem volt még, vajon van ilyen kategória a rekordok könyvében??? :))))

9-ig birtam, de aztán inkább felkeltem és kezdődhetett a nap. Lementünk P-vel bevásárolni, segített cipekedni megint és mivel rossz volt a lelkiismerete az éjszaka miatt, ő vállalta az ebédfőzést. :)))) Nagyon fincsi spagettit csinált, bazsalikumos, sonkás öntettel, friss parmezánnal. Nyamiiii.....

Addig én kimostam két adagot, utána rendet raktam a konyhában és délután megcsináltam a pitéket holnapra, egész jól sikerültek, szerintem el fognak fogyni. :))) Egy kis kóstolót azért hoztam ám:

Almás és meggyes, ki milyet szeret..... :))))) 

Holnap délután masszázs party, jaaaaaj de várom már!!! :))) Kiváncsi leszek, hogy mit mond majd rám a masszőr, utoljára decemberben látott, mikor gyakorolt rajtam otthon az ultrahanggal, akkor voltam félidős kb.... azóta "kissé" megnőtt a babakuckóóóóó. :)))

Egyre többet álmodok mostanában Ben Babával, de néha elég hülyeségeket.... nem tudom, hogy ez már jelenthet e valamit, mindenesetre a tudatalattim már nagyon foglalkozik az érkezésével szerintem. :)))) Éjjel éppen azt álmodtam többek között, hogy a kis lábacskája, talpacskája dudorodott ki a jobb oldalamon, és én megcsikiztem a talpát... :)))))

Aztán tegnap összepakoltam egy garnitura ruhát neki, amit majd anyáék a maxi cosi autóshordozóval hoznának be a kórházba.... az én táskám már menetre kész. :))) P épp ma mondta, hogy most már ő sincs egyedül beosztva, mindig egy kollégáját maga mellé osztja, hogy ha indulni kell a kórházba, akkor ne kelljen a vendég elől elvennie a kaját, hogy neki most rohannia kell szülni.... :))))) tehát készülnek a menetrendek és elintéznivalók..... izgulni még mindig nem izgulok, csak a kiváncsiságom kezd erősödni egyre jobban. :)))) De a türelem rózsát illetve a mi esetünkben Bohne Babát terem. :))))) úgyhogy HAJRÁÁÁÁ!!!! :))))

3 megjegyzés:

  1. Én kérek mind a kettő sütiből. :))) Bizony már tényleg bármelyik napon meggondolhatja magát Ben és uccu, ...... :))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek a piték:)Remélem Editnek ízleni fog:)Puszilom!ÉS persze Téged is meg a pocidban lévő babust is:)

    VálaszTörlés
  3. Én mindegyikből kérek:)) Mmh:)

    VálaszTörlés