2009. március 6., péntek

még mindig esik

 A borongós idő ma is folytatódik, egész nap esett..... semmihez nem volt nagyon kedvem, lehetne már kis napsütés.

Reggel sikerült visszaaludnunk 9-kor DÉLIG.... :)))) P lenyomta a vekkert, hogy még lustálkodjunk 5 percet..... ha délben nem hiv az egyik barátnőm telefonon, szerintem még mindig aludnánk. :))))) de olyan jól esett, még Bohne baba sem reklamált, hogy miért alszik még az anyja. Ki kell használni ezt az időt még, mikor délig aludhatok, mert pár hét múlva ilyen lehetőségem már nem igen lesz.....

Utána még lementünk boltba P-vel, mert mosószert és egyéb nehezebb cuccokat is kellett venni, így segített cipekedni, aztán nemsokára ment is dolgozni. Most valami orvosi kongresszus van Bécsben, így náluk is kicsit több vendég van, úgyhogy nem unatkoznak. 

A délután így hipp-hopp elment, hogy délben keltünk, észre sem vettem, már sötét volt kint. :))) Holnapra semmi extrát nem tervezek, vasárnap átjönnek egy kávéra P szülei, megnézik az unokájuk lakosztályát.

És újra eltelt egy hét, holnap töltöm a 34. hetet..... a visszaszámlálás már elkezdődött, ma egész délután azon agyalgattam, hogy vajon minden meg van e Bohne baba érkezésére..... elég lesz e ez a ruhakollekció, amit eddig vettem? nem felejtettem e el valamit? Már mondtam P-nek is, hogy lesz pár dolog, amit összeírok és lehet, hogy majd neki kell beszereznie, mint például cumisüvegek, ha esetleg tápszeres baba lenne, ilyesmi... mert úgy indulok neki, hogy A terv, tehát szoptatás.... nem vásárolok semmit előre, nem festem az ördögöt a falra, nem vonzom be azt, hogy majd nem fogok tudni szoptatni. Minden rendben lesz, így indulok neki. Ha pedig mégsem, akkor P megy vásárolni. :))))

3 megjegyzés:

  1. Juuj és mindjárt jönnek az újabb pocakfotók!!:))

    VálaszTörlés
  2. Istenem, már csak 4 hét. Most már tényleg jön a visszaszámlálás. Egyébként 2 cumisüveget simán vehettek, meg egy cumit is, biztos, ami biztos. ja és üvegmosót se felejtsetek el. Meg babateát. Elfér, nem kér enni, és nem kell akkor menni utána. Dani ugye táposcsirke volt, és bizony én beleestem a cumisüvegekbe. Mindenféle színű, üveg,műanyag, különböző méretü cumik hozzá, a végén volt vagy 20 cumisüvegem. :)))) Sajnos már egy sincs belőle.
    És igen, bizony kérjük a legújabb pocakfotókat is! :)))

    VálaszTörlés
  3. Duma, ilyen startszettet azért vettem, úgyhogy egy-két cumisüvegem az van, arra készültem. :)) Üvegmosóm is van és sterilizálóm is, csak egyenlőre több cumisüveget nem akarok venni és kajamelegítőt sem, majd csak ha kell... :)

    VálaszTörlés