2009. március 1., vasárnap

33. heti pocakfotók

 És pár aktuális pocakfotó is van, ezeket ma a tesóm csinálta, eljátszottunk délelőtt. :)))

   

A mai egyik hírlevél szerint Bohne Baba már 44 cm körül mozog és 2,5 kg..... olyan hihetetlen, hogy egy ekkora kis emberke lakik odabent a hasamban, néha szívesen meglesném egy napját, hogy mit csinál, milyen az, ha alszik, milyen az, ha csuklik, milyen ha éppen ébren van stb... most például nagyon mozog jobbról balra és balról jobbra, nem győzi kidugdosni a popóját, vagy egyéb testrészeit a hasam különböző pontján, nagyon édes. :)))



8 megjegyzés:

  1. Szemmel láthatóan sokat nőtt megint a pocid.:)

    VálaszTörlés
  2. Hát a Ben baba aztán igazán meseszép szobába fog majd hazajönni. Gratulálok, csodás lett szerintem is! :)) Ami pedig a pocakot illeti, hát most már el lehet mondani, hogy könnyebb lenne téged átugorni, mint megkerülni. :DDDD Csaaak vicccccőőőtem! :DDDD

    VálaszTörlés
  3. A hétvégén már tényleg előfordult, hogy "beragadtam" valahol, mert azt hittem, hogy még elférek P mellett a konyhában, vagy szűkebb helyen... :))

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom forgószélhez, szerintem az utolsó kép óta durván nött :) De lehet hogy csak nagyon rugkapál és ezért tünik nagyobbnak;) Szépek vagytok, puszi!

    VálaszTörlés
  5. Aztaaaaaaaaaaaaaa! Nem semmi pocak! Kíváncsi leszek mekkora lesz Benny, mert ilyen hatalmas pociban biztosan nagy baba lakik! Széééééééépek vagytok és kész! Puszika

    VálaszTörlés
  6. Csak abban reménykedek, hogy Ben Baba születési súlya kisebb lesz 4 kg-nál.... :))) tessék drukkolni, nehogy óriásbébi "robbanjon ki" belőlem!!! :)))

    VálaszTörlés
  7. Bambi, én 4 kg fölötti bébi voltam, aztán mégis normalizálódtam, szerencsére:D

    VálaszTörlés
  8. Jane, de abba is gondolj bele, hogy azt a négy kiló fölötti babát valahogy a világra is kell(ene) hozni ám... :))))) engem inkább ez foglalkoztat... ;) :)))

    VálaszTörlés