2009. március 11., szerda

szorgos hangya

 Ma nagyon kis szorgos hangya voltam, kimostam két adag babaruhát, lepedőket, törölközőket, még elvileg egy adag babaruha, a takarók és egy-két törölköző van hátra, és kész vagyok. :))) jó lesz majd vasalni ezeket a parányi ruhácskákat, már előre nevetek magamon, ahogy bénázok majd... de gyakorlat teszi a mestert. :)))

Holnap is hozok haza egy adag babaholmit, amit a neten licitáltam, személyesen megyek érte, úgy megspórolom a postaköltséget, mivel az eladó itt van Bécsben. Legalább sétálok egyet, bár remélem, hogy holnap már nem akar esni az eső, jó lenne már kicsit sétálgatni céltalanul a városban utána, és nézelődni. Habár az előbb lent voltam boltban, mert nagyon megkívántam a citrom fagyit és képes voltam felöltözni és lemenni, mert már szinte éreztem a citrom fanyar ízét a számban és nem tudtam másra gondolni, csak arra, hogy nekem KELL egy kis citromfagyi. :)) szóval ahogy lesétáltam a boltba, kicsit fájdogált a derekam, csípőm, már egyre többször érzem ezt az enyhe fájdalmat, kezd nehéz lenni a hasam szerintem, lehúzza ez a Bohne baba.

Jóslófájdalmakról amúgy már volt szó ezen a foglalkozáson, de nekem még szerintem nem volt, legalábbis semmi olyan érzés nem kapott még el, ami fura vagy kellemetlen lett volna.... Aztán a fene sem tudja, hogy tudni fogom e rögtön, hogy jóslófájásaim vannak e, vagy csak csikar a hasam. :))))) Viszont azt észrevettem, hogy sokkal fáradékonyabb vagyok az utóbbi napokban, ma éjjel mondjuk nem aludtam annyira jól, két óránként fent voltam, pisilni jártam, aztán P is felkelt 7-kor, mert nem bírt már aludni, elment konditerembe, én még visszaaludtam 9-ig, de délelőtt még elég kába voltam, így én is aludtam még P-vel egy órácskát a tévé előtt 11 körül. Régebben szinte egész nap itt ültem a laptop előtt, most már ehhez sincs mindig türelmem és kedvem, sokszor kényelmesebb eldőlni a nappaliban a kanapén.

Ezért is szeretnék lassan mindent előkészíteni, hogy ne akkor kelljen kapkodni, amikor már mozdulni sem igen lesz erőm és energiám..... P ma megkért, hogy írjak majd össze minden telefonszámot, hogy tudja, kiket kell hívni, ha itt az idő, mert már ő is foglalkozik a gondolattal, hogy nemsokára megérkezhet a fia. :))) kezd izgulni.... aranyos. :) Este elalvás előtt Ben Baba megint megmutatta a pörgést, alig akart lehiggadni, és végre most P is láthatta, érezhette, mikor ennyire aktiv. :)) eddig általában akkor pörgött ennyire, mikor P dolgozott, vagy aludt és sosem tudtam megmutatni neki, de tegnap este apuka is megtapasztalhatta, hogy mennyire aktiv tud lenni a fiacskája. P el volt ájulva, hogy ennyire mozgékonyak is tudnak lenni még a babák a pocakon belül, tetszett neki. :)) és ha még tudná, hogy a tegnapi még semmi sem volt ahhoz, amit Ben Baba néha így esténként produkál a kuckójában..... :)


1 megjegyzés:

  1. Hú, nemsokára belépsz az 35. hétbe. Na, ilyenkor szokták mondani, hogy tulajdonképpen bármikor úgy gondolhatja Ben, hogy nagyobb házra cserélné a mostanit. :))))) De addig, amíg ennyire mocorog, semmi baj, elégedetten lubickol odabenn. Meg is értem.....)))))))

    VálaszTörlés