2009. március 9., hétfő

újabb pipa

 A délelőtti kismama foglalkozás megint érdekes volt, ma a bébiápolásról volt szó, megint tanultam egy-két újdonságot, tippet. Minden hétfőn büszke vagyok magamra, hogy rátaláltam erre a centrumra, mert tényleg hasznos így első babát váró anyukaként eljárni, olyan tippeket kapni, amiket egy könyvben sem lehet olvasni. Ráadásul a második részében a légzőgyakorlatok is nagyon hasznosak, addig gyakoroljuk, míg nem rögződik mindenkiben. :))) Azért arra tényleg kiváncsi leszek, hogy majd éles helyzetben is tudok e annyira tutin lélegezni, mint most hétfőnként. :))

Délután kicseréltem a C&A-ban a múlt héten vett szoptatós melltartót, mert kicsit elnéztem a méretet és mivel nem próbáltam fel csütörtökön, így sikerült egy mini melltartót vennem. :))) de nem volt gond, szó nélkül kicserélhettem, meglepődve tapasztaltam, hogy mégis nőhetett valamit a mellem, mert ekkora méretnek eddig még a közelébe sem mentem a polcoknál, mint amilyet most végül vettem. :))))

Azért Ben Baba sem maradt ki a jóból, megint kapott két rugdalozót, mert abból még nincs elég neki és biztos szeretni fogja ezeket a plüssös rugikat. :))) nekem legalábbis nagyon tetszenek. :))

A hétvégén az osztrák ebay-en (olyan, mint Magyarországon a tesz-vesz, vatera) elcsíptem két aukciót is, ahol márkás babaruhákra lehetett licitálni, szombaton egy 18 darabos szettet sikerült 8,50 euroért megnyernem, vasárnap pedig egy 21 darabos, nagyon vagány, csupa márkás kisfiú ruciszetett 20 euróért.  Megijedtem, hogy nem lesz elég ruhája ennek a kölöknek, mert egyik éjjel azt álmodtam, hogy csak vettem kifelé a ruhákat a szekrényből és adtam rá, adtam rá, adtam rá, és egyszer csak kiürült a szekrény, Bohne baba pedig meztelenül várta a következő ruhát, de már nem volt. :)))) asszem már az agyamra ment a tervezgetés.... :))))

Ja, és ma még voltam a DM-ben is, végre megvettem a pelenkákat is és egy csomó babaápoló cuccot, úgyhogy most már szerintem minden megvan tényleg. :)) lassan már le akarok állni az autóvezetésről, ezért szerzem be most az utolsó dolgokat, mivel ugye P-nek nincs jogsija, én pedig már lassan csak daruval tudok be-és kiszállni. :))) Már tolatni is nehezen tudok, mert nem hagy megfordulni rendesen a hasam, úgyhogy tényleg hanyagolnom kell lassan a vezetést....

Holnap reggel fogorvosnál kezdek, mert még mindig fáj az egyik fogam, remélem, hogy nem lesz nagy gond vele, és nem is fog fájni a holnapi kezelés...... hogy én hogy utálok fogorvoshoz járni..... bár otthon nem, mert nagyon kedves fogorvos ismerősöm van, hozzá szeretek menni, de róla már írtam régebben is, csak káááár, hogy olyan messze van most tőlem. :(( Nincs mese, holnap idegen orvoshoz kell mennem, de majd csak túlélem.....

4 megjegyzés:

  1. Akkor megérte drukkolnom,hogy nyerj:):)Gratula!Bennynek most már mindene megvan:):)

    VálaszTörlés
  2. Mármint a dokihoz, hogy minden simán menjen, már kicsit fáradt vagyok fogalmazni:D

    VálaszTörlés
  3. Húú, drukkolok a dokinál:)

    VálaszTörlés
  4. Te Ben mami!A jóslófájásokról meséltek már ezeken a foglalkozásokon?

    VálaszTörlés