2009. március 15., vasárnap

zöld lámpa

 Na, mától zöld lámpa van Ben Babának, ugyanis megkaptam az utolsó adag babacuccokat és a maxi cosit, amivel majd hazahozzuk a kórházból a kislegényt. :))) itt voltak HannahNyusziék, bár Hannah nélkül, mert ő a nagyival maradt ma, hogy a szülei nyugiban megnézhessék az expót Bécsben és utána meglátogathassák a dinnyehasú barátnőjüket. :)))

Ben Baba megint kapott egy csomó cuki ruhácskát, hálózsákot, zoknikat, most már tényleg rengeteg ruhája van, egy darabig nem is veszek semmit, bármennyire cukiságokat is látok, először szülessen meg, aztán majd meglátjuk, hogy mire van még szüksége.

Kaptam még sok sok fincsi magyar csokikat, a kedvenceimet, amiket sosem tudok megunni, mint például autós szelet, vadász szelet, sport szelet, bohóc,szamba, lottó. :))) nyami nyami... de most eldugtam őket, hogy ne egyem meg mindet egyszerre, mert aztán majd megint kereshetem a vérnyomásomat, úgy felszökik az egekig. :)))

Holnap reggel megint megyek kismama foglalkozásra, sztem már nem sok van hátra, bár elvileg lehet járni a szülésig, majd meglátom, hogy meddig bírom... már nem akarok annyira kocsikázni, de tömegközlekedve pedig elég körülményes oda jutni. Még megálmodom reggelig, bár ha ilyen béndzsa idő lesz holnap is, mint ma volt, akkor inkább kocsival megyek. Tegnap elkiabáltam a jó időt, mert ma végig esett az eső, be volt borulva, úgyhogy ma nem igazán volt nyitva az erkélyajtó, hogy bejöjjön a tavasz.... :(((

Reménykedek, hogy a Sándorok, Józsefek, Benedekek meghozzák a meleget, de ha mégsem, akkor majd kicsi fiúnk tesz érte, hogy végre szuper idő legyen, majd ő hozza nekünk!!!! :))))

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szupik a pocak fotók, hihetetlen hogy már csak kb 1 hónap!!!!!
    Szorgalmasan olvasom a naplódat, és szorítunk hogy minden simán menjen! Nagyon tetszik a baby szobácskája!
    Puszilunk: Alexa és Atuc

    VálaszTörlés
  2. Aleszka, tényleg elrohantak a hónapok, legközelebb már Ben babával megyek majd Hozzátok látogatóba. :)) Bár lehet, hogy előbb jöttök Ti látogatni, mint ahogy én hazajutok.... :)) sok puszi Nektek is!

    VálaszTörlés