2009. március 2., hétfő

hétfő

Ma nem történt nagyon különleges dolog, reggel a kismama foglalkozáson voltam, ahol a mai téma még mindig a szoptatás volt,  ma főleg arról beszélt a szülésznő, hogy mivel lehet kezelni a gyulladt melleket, és mivel lehet emelni a tej mennyiségét. Nem is tudtam, hogy például esténként egy-egy pohár pezsgő kedvező hatással van a tejmennyiségre... :)))) de csak a pezsgő!!!! ja és a sör is. :))) persze ez nem azt jelenti, hogy hullára ihatjuk magunkat, egy-egy pohárkáról van szó. :))) de megint tanultam valami újat. És gyulladt mellre a legtutibb "őspraktika" a túró, pici tejföllel kikeverve!!!! Ezt is raktároztam az agyamba.... :)))

Utána megint légzőgyakorlatok voltak, amin mi végig nevettünk, szórakoztunk, de a szülésznő meg is jegyezte, hogy azért ne örömködjünk annyira, mert ez a szüléshez képest nyugdijasmenet, amit ma levágtunk. :))) de ott majd legalább már az alapfogalmakkal tisztában leszünk, így biztos könnyíteni fogja a szülést, ha tudunk helyesen lélegezni.

A foglalkozás után mentem egy kört a donauzentrumban, tavaszi kabátot akartam nézni, de az árak láttán megállapítottam, hogy már nem vagyok hajlandó 60-70 euroóért egy óriáskabátot venni erre a pár hétre, mert áprilistól már nem fogom tudni használni, nagy lesz rám. Úgyhogy marad a télikabát, maximum majd trikót veszek csak fel alulra és rá a téli kabát, mert most ez az egy jön rám. :)))) szexi leszek tudom, de ez van.... viszont tavaszi cipőt is kerestem, de szembe jött velem egy mbt cipő, amin már régóta gondolkodtam, hogy kellene venni egyet. A tesómnak is van és nagyon elégedett vele, és nekem már hetek óta nagyon fáj a hátam, derekam, igy most elég hamar rábeszéltem magam egy ilyen fajta cipő beruházására. Le volt árazva 60 euroval, felpróbáltam és iszonyú kényelmes volt, úgyhogy nem is kerestem tovább cipőt, megvettem, mert ezt legalább hosszú távon ki fogom használni, nem úgy, mint egy elefánt méretű tavaszi kabátot.

Aztááááán még a Kikában vettem pár micimackós dekorációt az ágy fölé, egy óriáááási micimackót és egy óriáááási malackát és pár apróbb tigrist, malackát, micimacit, lepkét és csuprot tartalmazó csomagot is. Most már nagyon szép lesz ez a Benny sarok, ha elkészül. :)))

Este pedig P szüleinél voltunk vacsizni, nemrég értünk haza. Vasárnap áthivtam őket, hogy nyugodtan jöjjenek át, ha meg akarják nézni az unokájuk leendő lakhelyét, járgányát stb... és ők szívesen ráharaptak a meghívásra. :)) Majd valami sütit összedobok és kávézunk egyet. :))

Most pedig kezdődik a Született feleségek, ez a hétfői kötelező programom, már kényelembe helyeztem magam a székemben, bár Bohne Baba most igen aktiv, szerintem a könyökét dugdossa a jobb oldalamon egyfolytában kifelé, mert néha már csillagokat látok.... de azért imádom ám. :)))

Szép estét Mindenkinek, most kezdődik a moziiiiiii!!!!! :))))

5 megjegyzés:

  1. Ohóó, én is szívesen megnézném Benbaba szobáját;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettetek:)
    Vigyázz nagyon magadra,és tegnap éjjel ügyeleten voltam,de babusnak szerencsére semmi baja!!MAjd dumcsizunk!!!puszszaa

    VálaszTörlés
  3. Jane, ha Bécs felé jársz, egy kávéra Téged is bármikor szívesen látlak!!! ;) :))

    VálaszTörlés
  4. Rendben ezt megbeszéltük:) Amint makkegészséges leszek újra, összehozunk egy időpontot, mit szólsz?;)

    VálaszTörlés
  5. Részemről nincs akadálya a dolognak!! ;) :))

    VálaszTörlés