2009. március 17., kedd

35. heti hírlevél

 Már nem sok hírlevél jön Kicsi Bohne érkezéséig, és már nagyon sok újdonságot nem is tudnak írni bennük, de azért jó tudni, hogy kb. mekkora és hány gramm ez a kis lurkó odabent. 

Ma laborban kezdtem a napot, az utolsó toxoplasma vizsgálat volt napirenden, most már elvileg nem fognak megcsapolni, hacsak nem a kórházban.... Utána mentem egy kört a Donauzentrumban, mert P konditeremben volt és meg akartam várni, vettem fehér bugyikat a kórházi pakkba, mert hello kitty-s kollekciót mégsem akarok vinni, bár nagyon csini lennék az óriás betéttel és ezekkel a babás bugyikkal. :)))) Megvettem a bugyikat, de utána olyan gyengeség jött rám, levert a viz, gyorsan beültem az egyik büfébe, ettem egy szendvicset és megittem fél liter ice teját, üldögéltem egy fél órát, míg újra visszajött belém az élet.... ráadásul egész délelőtt nem moccant meg Ben baba, a frászt hozta rám teljesen. Épp a hírlevélben olvastam, hogy már nem fog annyit mocorogni, ehhez majd hozzá kell szoknom, de nagyon rossz érzés, ha nem jelentkezik be, így nem tudom, hogy minden okés e vele.... :((( Mikor hazaértünk, kicsit ledőltem, akkor már meg-megmoccant, egyből megnyugodtam. P is tisztára pánikba esett, azt mondta, hogy ne ijesztgessem őt ilyenekkel...hát köszi, mintha nekem kellemes lenne, ha nem érzem Ben Babát... de délután már bepótolta a mozgolódást, valószínűleg már tényleg egyre kevesebb helye van, így inkább alszik szegényke, ha már játszani, úszkálni nem igazán tud.

Este vacsizni visszük P szüleit, még utoljára négyesben, legközelebb már az unokájuk is jön velünk babakocsival. :)))) Szombattól már bármikor érkezhet, mert akkor tuti kos gyerekecske lesz, abban már nagy tapasztalatunk van úgyis, hogy kell a kosokat kezelni. :))))

No, és akkor az aktuális hírlevél:

33. hetes ultrahang kép

Gyermeked már-már pufóknak mondható odabent. Lábai és karjai új formát kapnak a rajtuk gyűlő zsírpárnáktól. Magzatod már szinte teljesen kitölti a méhedet, így még kevesebb helye van a mozgásra. Tüdeje immár teljesen érett, és tökéletesen termeli azt a felületaktív anyagot, amely majd segít az oxigénfelvételben. Hossza már 46-48 centiméter, súlya 2,5 kiló. Ha most születne meg, már 99%, hogy semmi baja sem lenne.




Már nagyon kiváncsi vagyok erre a kis pufók Bohne babára! :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése