2009. március 8., vasárnap

érzékenység

 Most a végére kap el az érzékenység, úgy tűnik nagyon, meghatódok mindenen és a gombóc a torkomban egyre csak elő akar törni, ma este például egy picit pityeregtem is a meghatottságtól, mert az ATV-n volt egy műsor tinikről, akik anyák lettek. És mutatták, ahogy a szülés után megkapták a babákat, vagy amikor már otthon babáztak ilyesmi..... hát annál a résznél, mikor a kórházban az anyuka (illetve a leányka) megkapta a babáját és a 17 éves apuka is először puszilta meg a fiát, nnna, ott eltörött a mécses. Olyan kis cuki volt a baba és belegondoltam, hogy egy kb. akkora babácska fog nemsokára nálunk is előbújni erre a világra, és majd gratulál mindenki P-nek is, a kezébe adják a fiát, összebújunk és EGY CSALÁD leszünk attól a perctől kezdve, hááááát ezt már nehezen tudom kibírni könnyek nélkül. :)) Eddig nem igazán játszottak velem a hormonjaim, de úgy látszik, a végére mindenből kijut nekem is. :)))) sebaj, ezt már kibírom fél lábon is.

Nemrég mentek el P szülei, fincsi kuglófot sütöttem neki, sikere volt szerencsére... mertek volna mást mondani a kis menyüknek, minthogy mennnnnnnyire isteni a kuglófom. :))) tetszett nekik nagyon a babaszoba és a bébijárgány is, anyósom meg is jegyezte, hogy szerinte sem húzom ki a 40. hétig, mert már lent van eléggé a hasam.... anya is ezt mondja, most akkor tényleg annyira lent lenne már a hasam????? hát akkor mikor akar ez a kölök előbújni vajon???? eddig egész jól számolgattuk a heteket, de így felborul a tervem. :)))) mindenesetre jövő hétvégén összepakolom a kórházi pakkot asszem, még veszek meleg zoknit és visszacserélem a szoptatós melltartókat, mert kicsit vettem. :))) aztán elvileg onnantól kezdve jöhet, ha jönni szeretne, rajtam nem múlik. :)

17-én megyünk vacsizni majd P szüleivel, még anyukájának ígértük szülinapja alkalmából, de ma már itt poénkodtak, hogy lehet, onnan már a kórházba megyünk, mert állítólag P is úgy jött a világra, hogy a szülei még komótosan vacsizni voltak valahol, P is idő előtt jött, és a vacsinál már kicsit furán érezte magát az anyósom, aztán a desszert után bementek a kórházba és pár órán belül megszületett Ben apuka. :)))))

Szóval kiváncsi leszek, mindenesetre most már mindenre fel kell készülni, de a legfontosabb, hogy a babasarok kész, a bébijárgány már várja a kis utasát, már a kiskád is itthon van, a héten pedig gőzerővel kimosom a babacuccokat, hogy az is meglegyen. :)))

Ja, és gondoltam, nosztalgiázzunk egyet, előkerestem a legeslegelső pocakfotót, amit ide a blogra feltettem:

Ugye, mennyit változott október óta? :))))

2 megjegyzés:

  1. Ami az érzékenységet illeti, utána is ilyen leszel ám. Nálam már 5 éve tart, hogy mindenen sírni tudok. Pedig régen ne voltam olyan könnyen meghatódós. Most meg.... :))))) Bizony hatalmas változáson ment át a pocakod! :DDDD

    VálaszTörlés
  2. Épp ma mondtam P-nek, hogy idén már én is ünnepelt leszek anyák napján és mondta, hogy majd Ben baba fel fog köszönteni.....na, azt hiszem, hogy ott tuti el fog törni a mécses... :)))

    VálaszTörlés