2009. március 19., csütörtök

áprilisi időjárás

 Azt hiszem, hogy megbolondult az időjárás..... Holle anyó harcol a tavasztündérekkel, de elég nagy a harc.. ma reggel borús napra ébredtünk, éjjel is többször láttam, hogy esik az eső, mivel kétóránként jártam pisini. :))) De aztán mesélték a bécsi lányok, hogy bent a városban még a hó is szakadt, sőt Bécs környékén 5 cm körüli hótakaró borít mindent..... ezek a Sándorok, Józsefek nem igazán dolgoznak jól, szombattól pedig elvileg hivatalosan is tavasz van.... illetve kellene hogy legyen.... kiváncsi vagyok, hogy az ilyen frontok hatással vannak e a babákra, állítólag több baba elindul kifelé, ha front van. Azért Bohne baba még maradjon egy kicsit odabent, majd áprilistól már tárt karokkal várjuk idekint. :)))

Tegnap látogatóm volt, Jane jött át Bécsbe, örülök, hogy megismerhettem. A városban találkoztunk bent, hogy ne kelljen a fél várost átmetróznia hozzánk, beültünk egy kávézóba, ettünk fincsi gesztenyés sütit és tök jót beszélgettünk. Észre sem vettem, hogy elszaladt az idő, csak akkor kapcsoltunk, amikor a felszolgáló csajszi szólt, hogy pár perc múlva zárnának. :))) Bohne Baba kapott Jane nénitől ajándékot, kis előkéket és pancsolós  szappant, este már elmagyaráztam neki, hogy kitől is vannak az ajándékok. :))) szerintem ennek tiszteletére is dobott egy szaltót, mert egész este fel volt pörögve odabent.  :))

Ma elmentem a laborba a vérvétel eredményemért, szerencsére megint negativ a toxoplasma vizsgálat, most már szerintem nem kell mennem csapolásra.... utána mentem egy kis kört a donauzentrumban, megvettem a család névnapi ajándékait, mivel anya, a nagyi és a tesóm is ünnepel pár nap múlva. :))) de aztán eléggé keményedett a hasam, olyan volt, mint a beton, így kb. másfél óra múlva már menekültem is haza szépen..... nem megy ez már nekem, rá kell jöjjek, hogy most már semmi nem lehet annyira fontos, hogy a fáradtság ellenére is elinduljak bárhova is... :(((

Ráadásul ma reggel, ahogy fel akartam kelni az ágyból pisilni, olyan vádligörcs jött rá a bal lábamra, hogy ilyen szerintem még életemben nem volt. Régebben volt időszak, mikor előfordult, hogy begörcsölt a vádlim, de ennyire durván, mint ma reggel, még nem igen.... egy merő beton volt a lábam, bármennyire is igyekeztem nyújtani, semmi nem segített, alig tudtam felkelni az ágyból, ráadásul nem csak a vádlim, de még a lábfejem sem mozgott, nem tudtam beledugni a papucsba a lábam, de közben majdnem bepisiltem, szóval iszonyatos volt... P csak nézett, hogy miben segíthet, de én már azt sem tudtam, hogy sírjak e vagy nevessek, mert annyira abszurd volt a helyzet.... valahogy kivonszoltam magam a klotyóig, de még egy jó 10 percig nem akart fellazulni a lábam. Nagyon kellemetlen érzés volt, remélem, hogy nem fordul ez elő sokszor.... még most is enyhén érzem a reggeli utóhatását, de remélem, hogy holnapra már jobb lesz. Addig is pihentetem sokat, az talán segít......

2 megjegyzés:

  1. Már látom magam előtt, ahogy majd Benbaba már tud beszélni, és majd mondja rám hogy "Jane néni":D Én is örültem;) és örülök, hogy tetszett az ajándék is :) A vádligörcsre kálciumtablettát szoktam szedni, meg asszem káliumtartalmú gyümölcsöket kell.. (ha jól emlékszem) Nyáron nekem is volt egy éjszakám, amikor eszméletlenül fájt, már majdnem sírnom kellett a fájdalomtól.. Remélem már jobban vagy.. :) Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy sikerült találkoznotok Jane-nel! :)) Mami, egyébként a magnézium pezsgőtabletta remek az ilyen görcsökre, nekem is doki ajánlotta, mikor Danit vártam. És nagyon jó tényleg.

    VálaszTörlés