2009. március 20., péntek

Látogatók

 Nemsokára ideérnek anyáék, 5 körül üzentek, hogy elindultak otthonról. Szerintem olyan 8 körül csengetni fognak, ilyenkor elvileg kifelé jövet nincs nagy forgalom, inkább a sok Ausztriában élő magyar szokott hazafelé menni Magyarországra. 

Már nagyon szorgos voltam, délelőtt elmentem boltba és a közeli virágoshoz, vettem pár tavaszi virágot, mert anyával megbeszéltük, hogy megcsináljuk szép tavaszira az erkélyünket, bár éjszakára -2 fokot mondott az előbb a rádió, nem értem, hogy hol maradnak a tavasztündérek...... :(((  Mindenesetre nálam már tavasz van a fejemben, igy vettem jácintokat, és szép színes virágokat, nem tudom a nevüket, de majd lefotózom, ha kész lesz az erkély. :))

Délután kicsit pihiztem, aztán takarítottam, és összedobtam egy gyümölcstortát, mondjuk én elneveztem "gyümölcstorta lustaasszony módra" fantázianévre, mert a tortaalapot úgy vettem a boltban, így csak vaniliás pudingot kellett rá csinálnom és az epreket rászeletelni, már a hűtőben várja, hogy megegyük. :))

A hétvégére nem terveztünk nagy programot, holnap elmegyünk együtt ebédelni, mert P is szabadnapos lesz, aztán kis shopping, de csak light-osan, vasárnap pedig ebéd után már indulnak is haza anyáék. De előtte még megígérte, hogy főzünk jóóóó kis husilevest és zöldbabfőzeléket, és a levesből majd fagyasztunk le, hogy legyen mindig fincsi "anya husilevesem". :))

Amúgy a vádlim még mindig sajog kicsit, szerintem még egy-két nap kell hozzá, hogy újra a régi legyen. Én is ittam tegnap egy magnézium port, de azt is olvastam, hogy most a vége felé már azt sem szabad túlzásba vinni, mert leblokkolhatja a fájásokat a szülésnél..... mindenesetre odafigyelek nagyon magamra, remélem hogy többször nem jön rám ilyen görcs, mert ez nagyon kellemetlen volt. :(((

A hétvégétől már a KOS jegyében leszünk, onnantól kezdve már jöhet Bohne baba, bár azért én megvárnám a helyében áprilist, mert az olyan szép hónap. :))))

1 megjegyzés:

  1. Remélem hogy csak nem jutottál szimplán géphez, ezért nem írsz ;) Furcsa hogy már 2 napja nem írtál:)))

    VálaszTörlés