2009. március 14., szombat

35.hét

 Ma megint "ünnep" van, a 35. hét kereken.... már tényleg nincs sok hátra, elvileg 35 nap.....ami akár kevesebb is lehet, vagy kicsivel több... azért sokkal többet nem szeretnék, jó lenne még egy kis kos a családba. :))) Bár tudom, hogy ez nem kívánságműsor, Bohne Baba majd úgyis tudja, hogy mikor akar berobbanni ebbe a világba. :))

Már nehézkes a pocakfotók készítése, mert kevés felső jön rám, de azért szerintem valamennyire látszik a terebélyes gömbi hasam így is. :)))


       

   

Azért kiváncsi lennék rá, hogy most mekkora súlya lehet Ben babának, sajnos a nődokimnál nem olyan az ultrahanggép, hogy meg tudná saccolni az ilyen adatokat. Majd 23-án megyek legközelebb, akkor kezdjük az akkupunktúrát is, remélhetőleg érezni fogom majd a hatását a szülőágyon is. :)))

Ma kicsit elfáradtam, takarítgattam itthon, áthúztam az ágyat, mostam még egy adag textilpelust, sütöttem fincsi sütit a holnapi látogatóimnak és most végre leültem pihizni, bár mindjárt leragadnak a szemeim. Este lesz a német Megasztár, azt pedig meg szeretném nézni, de lehet hogy bele fogok aludni. :)))

Ja és ma végre egész nap sütött a nap!!!!! Annyira szuper volt, szinte végig nyitva volt az erkélyajtó, hadd jöjjön a tavasz a lakásunkba is..... :)))) remélem, hogy most már itt is maradnak a tavasztündérek egy jóóóó darabig!!

4 megjegyzés:

  1. Mintha már sokkal lejjebb lenne a pocakod. Ez már egy jel ám! :))))

    VálaszTörlés
  2. Szia!!! Növöget szépen Benny baba házikója! Csini vagy ezzel a pocakkal! :o))) Voltunk tegnap megkukkolni Pannát, és szerencsére normál méretekkel rendelkezik, most 3 kiló! Pocidat nézve Benny is ekkörül járhat mostanság! :o))) Puszi

    VálaszTörlés
  3. Hello Csajszi!NEkem ajánlották a szülés elötti hetekben a málnalevél teát,ami megkönnyíti a vajúdást:)ha gondolod,anyudék mennek,veszek és küldök:)Pusza

    VálaszTörlés
  4. Zitus, már a tesómék hoztak a múltkor két csomaggal, elvileg a jövő héten kezdem azt is inni..... hátha segit. :))) de azért köszi! :)

    VálaszTörlés