2009. március 4., szerda

Barátos-jelölős játék

 Ismét egy baràtos-jelölös-jàték


Duma-tól kaptam ezt a kedves meglepetést, ami ismételten a jóindulatú, baráti blogozást támogatja.

"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blogíróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."

 
Az én 8 vàlasztottam:
(asszem 8 nem lesz, mert még elég kezdő blogíró vagyok, de akiket most megnevezek,  fontosak nekem és mindennapos olvasóik vagyok)

Jane_Wonda

Katanyu

Dújv

Forgószél

Rzso

Szulita

Köszönöm, hogy gondoltál rám Duma!!!!

 és örülök, hogy "megismerhettelek" Titeket!!!!



2 megjegyzés:

  1. Drága Bambi:)
    Most jutottam ide hozzátok és most vettem észre, hogy barátként gondolsz rám. Köszönöm szépen.
    A pocakod óriási Bohne baba biztos jól érzi magát odabent, de ha látná az előkészitett szobáját, akkor biztos nagyon sietne beköltözni. Nagyon barátságos, igaz babaszoba lett.
    Puszi:)

    VálaszTörlés