2009. március 25., szerda

napsütés, juppiiii!!!!

 Ma végre nem fújt az a bolond szél, már ideje volt, mert az utóbbi napokban igazán kitett magáért, alig lehetett az utcára lépni, még a görögdinnye hasam is kevés volt néha arra, hogy talpon tudjak maradni a szél ellen.....nem szeretem nagyon az ilyen időt, mert olyankor sokszor nyom a fejem, régebben szeles időben még a migrénem is elő szokott jönni.

De ma gyönyörű napsütésre ébredtünk, bár lehetett látni, hogy éjszaka még havazott is, mert fehér volt a fű, ami szerencsére aztán nem tartott sokáig, mert a nap erősebb volt. Reggel még lustálkodtunk kicsit P-vel az ágyban, mert ma szabadnapos volt és Ben Baba olyan kis virgoncka volt, hogy hol jobb oldalon, hol bal oldalon dudorodott épp valamije, P pedig annyira élvezte, hogy "játszott" a fiával egyet: ha odatette a kezét, akkor nyugi lett, de amint elvette, Ben baba ismét átmozdult egy másik pontra. Jól elvoltak a fiúk, legalább egy órán keresztül játszottak a hasamon keresztül, míg végül egy jó hosszú csuklással végződött a mutatvány, akkor már P is békén hagyta a fiát. :))))) 

Délben P elment egy barátjával találkozni, én pedig kicsit felporszívóztam és végig nyitva volt az erkélyajtó, hogy egy kis tavasz jöhessen a lakásba, nagyon szuper volt. Meglocsolgattam a virágokat az erkélyen is, szeretem a sok szép virágot, valahogy jókedvre derítenek mindig. Anya nagyon szépen megcsinálta idén is, le is fotóztam még frissiben:

 

  

Úgyhogy nálunk már tavasz van, remélem hogy így is marad, de a tévé nem sok jóval kecsegtet, állítólag majd két hét múlva esetleg..... mondtam P-nek, hogy a végén a Sándorok, Józsefek és Benedekek helyett Ben Baba fogja a meleget meghozni nekünk. :)))))

Délután jött egy csomag a UPC-től, mert átálltak digitál tévére, és mindenki kap egy beltéri egységet, amit elvileg saját magunknak kellett összerakni stb... még jó, hogy P nem volt itthon, mert ő tuti idegbajt kapott volna a sok leírástól és kábeltől, de én kb. negyven perc alatt összedugdostam mindent, telepítettem és most már vagy 90 adót nézhetünk ugyanannyi pénzért... mondjuk a fele szerintem tök nagy hülyeség, de sebaj, elmondhatjuk, hogy ennnnnnyi adónk van. :)))) a legjobb, amin mosolyogtam, hogy bébi tévé is van, hogy már miket ki nem találnak?!?!? délután odakapcsoltam, egy hernyó vagy kukac szerűség mászott egy fán..... érdekes volt, de hogy a bébi mit fog fel ebből, arra kiváncsi lennék. :)))

Na, megyek P-t ébreszteni, mert szundikál egyet a tévé előtt, aztán átmegyünk vacsizni a közeli étterembe, ahol tulajdonosváltás volt és ma leteszteljük, hogy marad e továbbra is az egyik törzshelyünk vagy sem.....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése