2009. március 24., kedd

36. heti hírlevél

 És megint kedd lett, újabb hírlevelet kaptam, újabb információkat Bohne Baba fejlődéséről. 

34. hetes ultrahang képMagzatod heti negyed kilóval gyarapítja saját és a te súlyodat
is. Így hát nem is csoda, hogy odabent egyre szűkösebben érzi magát. A
zsírraktározásnak azonban fontos szerepe van abban, hogy a külvilágban is fenn
tudja majd tartani testhőmérsékletét, és abban is, hogy immunrendszere elég
fejlett legyen ahhoz, hogy fel tudja majd venni a harcot a bacikkal, vírusokkal.
Hasad látványosan leereszkedhet (vagy nemsokára le fog ereszkedni), ahogy a baba
feje a szülőcsatornába illeszkedik. Ezzel ő teljesen felkészült a születésre.
Most már 48-50 centi hosszú és 2,75-3 kiló súlyú. Ha most születne, már szinte
biztosan kutya baja se lenne, de az orvosi megfigyelésre mindenképpen szüksége
lenne még!

Olyan furi, hogy már szinte teljesen kész van az érkezésre, néha elgondolkozok, hogy hogy férhet el odabent a hasamban. :))) Mert fentről nézve nem is olyan nagy, mint amiket a fotókon látok, ha szombatonként lefotózom magam.... Mondjuk már egyre kellemetlenebb, ha kidugdossa valamelyik csontosabb részét, de pont ma gondoltam arra, hogy pár hét múlva pedig hiányozni fognak ezek a kis dudorok a hasamon, oldalamon..... megszoktam már nagyon Ben babát odabent, szeretem, hogy része a mindennapjaimnak, olyan kis cuki. :))

De azért kiváncsi vagyok rá már nagyon, hogy hogy is néz ki, milyen baba lesz stb... már P is egyre többet álmodik vele, tegnap éjjel is a fiával álmodott, olyan aranyos, ahogy izgul. :)) Mindenkinek meséli az élményeit, tegnap is büszkén mesélte a szüleinek, hogy Bohne baba milyen cuki kisruhákat kapott anyáéktól. Most már egyre figyelmesebb velem is, az utóbbi napokban ő tépőzározta be a cipőmet is, mert már a lehajolás is elég nehézkesen megy, figyel minden rezdülésemre, hogy hol segíthet, aranyos nagyon. Szerintem jó apuka lesz, érdekli az egész, ami ránk vár, és ez tetszik nekem nagyon. Nem gondoltam volna, hogy ennyire aktivizálni fogja magát, de örülök neki nagyon és kiváncsian várom, hogy elkezdődjenek a napok, ahol már nem "csak" férj és feleség leszünk, hanem egy CSALÁD, anyuka, apuka és babuci. :)))) 

3 megjegyzés:

  1. Lassan jobban izgulok értetek,mint magamért izgultam amikor szültem!:)))

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon izgi már :))

    VálaszTörlés
  3. Jaj, olyan aranyosak vagytok, jól esik, hogy ennyire izgultok ám! :) Rögtön üzenek, ha akció van, de még egy darabig kiélvezem Ben baba mocorgásait a hasamban. :)

    VálaszTörlés