2009. március 31., kedd

37. heti hírlevél

 Ma megkaptam a 37. heti hírlevelet, most már tényleg nincs sok újdonság benne és már nincs is sok hátra.... lassan felgyorsulnak az események, és megérkezik Bohne baba. :))))


35. hetes ultrahang képMagzatod irgalmatlan tempóra kapcsol az utolsó hetekben, mind
növekedésben, mind súlygyarapodásban. Egyúttal szorgalmasan gyakorolja a
légzőmozgásokat is, hogy idekint is megállja majd a helyét. Fejével mindig a
fény illetve a hangforrások felé fordul, ahogy egy újszülött is. Ekkora már a
babák nagy többsége fejjel lefelé helyezkedik el, kisebb részük még mindig
popóval a szülőcsatorna felé fekszik. A hét végére a kisbabád már tökéletesen
érettnek tekinthető, mivel a terhesség tulajdonképpen már véget is ért.
(Tekintve, hogy a fogantatás időpontja akár a középidőtől számított 2 héttel
korábbra is eshetett?) A szülés mostantól bármikor beindulhat. Csemetéd már
49-51 centi hosszú és kb. 3.25 kiló.

Délután megjártam a kórházat is, nagyon kedves volt a magyar doktornő, egyből bementünk egy szobába, ahol ctg gépek voltak, kb. 20 percet volt rajtam a gép, addig én hallgathattam Bohne baba lóversenyre hasonlító szívverését. :)))) annyira jó volt hallgatni, ki is találtam, hogy jövő héten, ha megengedik, akkor felveszem majd a mobilommal, hogy itthon is hallgathassuk néha. :))) Minden rendben volt, szépen vert a szive, fájásokat nem mutatott a gép, csak egy-két haskeményedést. Utána megnéztük ultrahanggal is, az is oké volt, van még elég magzatviz is, súlyt nem nagyon tudott számolni a doktornő, de annyit azért megjegyzett, hogy "hááát, kicsi nem lesz ez a baba....." :)))

viszont ő is csak dícsérni tudja az akupunktúrát, azt mondja, hogy meglátom, hogy érezni fogom majd a hatását.... hát úgy legyen. :)))

Jövő csütörtökön megyek hozzá megint, akkor már lehet, hogy fájásokat is mutat a gép, kiváncsian várom. :)))

8 megjegyzés:

  1. Fogadjunk egy hatalmas tábla csokiba, hogy 3850 gramm és 58 centi lesz Ben baba. Na, ki akar fogadni velem? :DDD Na? :DDDD

    VálaszTörlés
  2. Én fogadok veled Duma,de nem ebben!:))
    Szerintem április 15. előtt nem fog megszületni Ben baba!:))
    (Egyébként szerintem sem lesz kisebb a súlya!:)))
    Na szépek vagyunk Duma barátnőm,szegény Ben mami rovására/nehézségére fogadkozunk itt...

    VálaszTörlés
  3. Állom a fogadást, Dumának óriáááási tábla csoki megy, ha bejön! (ennek még örülnék is, csak 4 kg fölött vannak rémálmaim) :)))

    Forgószél, Neked is megy egy óriáááási csoki, ha 15.-e után bújik ki Ben Baba....

    De ha kibújna 8-án, a mi szülinapunkkor, akkor ÉN szeretnék egy naaaaagy tábla csokit kapni... :)))))))) mert megérdemlem... :D :D

    VálaszTörlés
  4. Én küldeni fogom ha 8-án születik!!!:)))

    VálaszTörlés
  5. Én is, ha 15.-e után és a Duma szerinti paraméterekkel születik... :)))))

    VálaszTörlés
  6. Ben csakis 13.-án születhet meg! :DDD Milyen öröm lenne, ha húsvéti nyuszi hozná. :))) Szóval egyenlőre bespezjolom a csokikat, rendeléseket előre kérem, hogy ki mit szeret, mert utólag reklamációt nem fogadok el. :DDDDDD

    VálaszTörlés
  7. Én csak és kizárólag Boci csoki,abból is a sima eccerű!:)))
    Te Ben mami?:)

    VálaszTörlés
  8. Én olyan vagyok, mint Gombóc Artúr: imádom a szögletes csokoládét, a kerek csokoládét, a töltött csokoládét... :))) Na jó, kivétel a fehér és a mogyorós csoki, azokért nem rajongok annyira. :)

    VálaszTörlés