2009. április 1., szerda

ez jó nap volt!

 Jaj, ma nagyon jól sikerült a napunk!!! P szabadnapos volt, de sikerült majdnem fél 11-ig aludnunk, úgyhogy a délelőtt hamar elment. :))) Szegénynek tegnap óta mozog egy foga elől, a vicces az egészben az, hogy 31 évesen, az utolsó tejfogáról van szó. :)))) úgyhogy 1-kor felhívta a fogorvosát, akihez már gyerekkora óta jár, de mára már nem kapott időpontot, majd holnap reggel 9-kor kezdi ott a napot. Én egész délelőtt ezen mosolyogtam, hogy a 31 éves férjem holnap megy a doktor bácsihoz, akihez gyerekkorában is járt, hogy kihúzza a tejfogát. :))))) mondtam, hogy biztos kap majd ajándékot, ha ügyes lesz és nem sír. :)))) jól van, poénkodok itt, de szegény tényleg szenved nagyon, mert alig bír enni, annyira mozog az a fog....


úgyhogy délelőtt még vegetált szegény, banánt evett, mert mást nem igazán mert. Én kitakarítottam a fürdőt, wc-t, konyhát, de elég lightosan, mert már nem bírom úgy a gyűrődést, mint régen. Folyt rólam a víz, minden ablak nyitva volt, P pedig nem győzte utánam csukogatni, hogy ő fázik.... :)))) Miután kész lettem, kitaláltam, hogy menjünk el sétálni a Praterbe (vidámparkkal egybekötött szép nagy zöld terület), mert olyan jó tavasz illat van.


Fel is öltöztünk, bár ugye rám már nem jön semmi kabát, igy a téli mellényemet vettem fel a pulcsimra, de elől nem tudom behuzni, de nem érdekelt, a lényeg, hogy a szabadban legyünk. Sétáltunk egy nagy kört, aztán bementünk enni a híres Schweizerhaus étterembe, ami már 1920 óta üzemel és nagyon híres a csülök specialitásuk. http://www.schweizerhaus.at/1024/index.html


P imádja a pacalt, és most nagyon megörült, hogy ehetett pacallevest, kis zsemle belsejével, mert ezt legalább le tudta nyelni. :))) olyan boldog volt, mint egy gyerek, két tányér levest bevágott, már nagyon éhes lehetett. Én rántott pulykát ettem, az is finom volt. Érdekes ez az étterem amúgy, a fiataltól az öregig, az öltönyöstől a szabadidősruhásig, mindenki megfordul ott. Nyáron elég durván tele szokott lenni, óriási kerthelysége van, P szerint legalább 1000 ember le tud ülni, mert van az óriási kerthelysége, két épülete, és még emeletek is vannak az épületeknél, szóval tényleg nagyüzem. De egy KÖTELEZŐ program, ha valaki a Praterben jár. :))) sokszor szoktunk krumplilepényt venni az utcán náluk, az is isteni. Hozzá spirálra vágott retket árulnak még és krumplichipset..... nem lehet elsétálni úgy az ablak alatt, hogy ne kóstoljuk meg ezeket a finomságokat. :)))) úgyhogy ma kirúgtunk a hámból és jól bekajáltunk. :)))


Utána még sétáltunk egyet a játékok között és tervezgettük, hogy melyik kisautóval fog majd Ben baba menni egy kört, ha már nagyobb lesz. :)))


Majdnem 7 óra volt, mire hazaértünk, el is fáradtam most kellemesen. Az előbb kivasaltam még egy adagot, most pedig átadom magam végre a pihenésnek. :))

4 megjegyzés:

  1. Még egy hét 8-áig. Drukkolok a jövőhéthez!
    Illetve küldtem a csomagot anyudékhoz, megkapták-e? Sok puszi

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon drukkolok! Tudod TITOOOK!! Gondolj rá hogy akkor és akkor is fog történni;)) A Schweizerhausban kétszer ettem már, és tényleg nagyon finomak a kaják:))

    VálaszTörlés
  3. Jane, igen, a TITOK velem van, vonzom, vonzom a 8.át! :)))))

    VálaszTörlés
  4. Angie, megkaptam a csomagot, anya már meg is leste, hogy mit kaptunk. :)) Köszönöm szépen, majd ha jönnek ki a "nagyiék", akkor kihozzák nekünk. :))) puszi

    VálaszTörlés