2009. április 19., vasárnap

a mi napunk?

 Elvileg ma van hivatalosan a MI NAPUNK, de persze semmi jele, hogy történni is akarna valami. :))))) Éjjel remekül aludtam, bár este megint volt hasmenés, de aztán nem történt semmi.

P elment konditerembe, én Isaurát nézek a tévében és jókat nevetgélek, hogy a 80-as években mennyire rá voltunk kattanva erre a sorozatra. :)))) Azt hiszem, hogy ma délután már tényleg bemegyek P-vel a citybe, mikor megy dolgozni és bedobok egy fagyikelyhet a kedvenc fagyizómban. Már megőrülök ettől a várakozástól és hogy nem merészkedek el a környékről. Ma lesz a napja, hogy rendesen kimozduljak. :))))

Holnap reggel 8 és 10 között kell jelentkeznem a kórházban ctg-re, kiváncsi leszek, hogy mutat e majd valamit a masina..... este pedig újabb akupunktúra, meglátjuk hogy lesz e rá szükség, mert a mai nap és éjszaka még közbeszólhat. :)))

5 megjegyzés:

  1. Jan:D Jólvan látom a nevekkel mostanság hadilábon állok.. Én írtam azt, hogy izgulok;) Hát a 18-ika sajna nem jött be, de remélem most már aztán a fiatalember kibújik a kuckójából:)

    VálaszTörlés
  2. Még Forgószél és Rzso játékban van, de aztán lehet hogy az összes csokit majd Ben Baba kapja, mert jól megviccel mindenkit és májusban bújik elő. :))))))))))

    VálaszTörlés
  3. Egy ismim lánya így volt épp nem is olyan rég. Bement utolsó ctg-re, és a doki azt mondta, hogy onnan már nem is megy haza. Ez volt délelőtt fél11-kor, este fél 9-kor megszületett a kisfia. Hú, nagyon kíváncsi leszek a holnapi napra, hogy mit fog mutatni a vizsgálat. :))

    VálaszTörlés
  4. Remélem holnap már kapjuk az értesítőt, hogy már nem 2 in 1:)

    VálaszTörlés
  5. Hát én nagyon szeretem a csokoládét!!!!!
    Ben Baba!!! Léci léci léci!!!!

    VálaszTörlés