2009. április 18., szombat

40. heti pocakfotók

 Na, lassan vége ennek a napnak is, ma elég aktív voltam. P megfőzte az ebédet, utána sziesztáztunk egyet, sikerült aludnom egy órácskát, jól esett nagyon. Kimostam mindent, még kint száradnak az erkélyen a ruhák, hogy holnap gyorsan kivasalhassam őket. P elment fél 4 után dolgozni, én pedig valami belső sugallatra, nekiestem a lakásnak takarítani. :))))) Már napok óta nézegettem a fürdőkádat, hogy ki kellene sikálni, de nem igazán tudtam rászánni magam, viszont ma már nem tudtam tovább nézni, és takarítós délutánt tartottam.

Magam is csodálkoztam, hogy honnan lett ennyi erő bennem, kicsit duracell nyuszinak éreztem magam, mert megpucoltam az ablakokat, kisikáltam a kádat, fürdőt, klotyót, konyhát, felporszívóztam, felmostam, port töröltem, úgyhogy most megint rend van aránylag. Na, nem 100 %-os, csak amennyire a hasamtól odafértem a dolgokhoz, de nem tudtam elviselni a gondolatot, hogy ki tudja, mikor tudok újra kitakarítani itthon..... Most nyugodtabb a lelkiismeretem, és tudom élvezni a pihenést. :))))

Az előbb csináltam pár fotót is, remélhetőleg az utolsó pocakfotókat volt szerencsém kattintgatni, de majd meglátjuk.... :)))) 


  

A fotózás alatt is ficánkolt nagyon Ben baba, most is éppen mocorog odabent. Szerintem esze ágában sincs kibújni, ma P apukája is megjegyezte, hogy az én hibám, mert túl jó helyet növesztettem neki. :))))) De mondtam nekik, hogy ha hétfőig nem bújik ki, akkor hidegháború következik, csak vizet és kenyeret fog kapni, hátha azzal kicsalogatjuk, ha nem kapja meg a napi finomságait és kényelmét. :)))))))) Elkésve nem vagyunk végülis, mert a hétvégére vagyok kiírva, tehát még minden lehetséges....

3 megjegyzés:

  1. Nem ezt hívják fészekrakó ösztönnek? Minden valamire való nő minimum a porszívó mellől megy a szülőszobába. :)))
    Szerintem most már tényleg itt az idő. Drukkolok Nektek, hogy minden rendben menjen! :D

    VálaszTörlés
  2. Hajrá Benbaba, hajrá Benbaba, hajrá Benbaba! :DDDDDDD A pocid már tényleg lennt van, úgy hogy itt a finis! :))))

    VálaszTörlés