2009. április 14., kedd

4 nap

Újabb nap telt el, még mindig egyben vagyok. :)))) Semmi jelzés, hogy változna ez az állapot az elkövetkezendőkben, de Bohne baba végülis bármikor kitalálhatja, hogy elindul kifelé. :))))

Mondjuk már kicsit visszafogottabban telnek a napjaim, ma is délelőtt átsétáltam a postára és a boltba, csináltam gyors ebédet, kicsit rendet raktam, aztán délután átjött Gabi barátnőm a kis Stella babájával, sétáltunk egyet a tó körül, fagyiztunk, amolyan kismamisan. :)))) Mondjuk Gabi le akart tiltani a sétáról, nehogy ott szüljek meg mellette, de megnyugtattam, hogy nem megy az olyan könnyen. :)) Kicsit ki kell mozdulnom, különben megkukulnék itthon a négy fal között.

Délután még kimostam egy adag szennyest, imádom hogy már az erkélyre tudok teregetni, teljesen más illatuk lesz a ruháknak. Még holnap kivasalom ezeket a cuccokat, aztán elvileg rendben van itthon minden, mehetek a kórházba. :))))

Holnap P szabadnapos, még nem tudom, hogy mi lesz a program, most már nem tervezünk nagyon hosszú távra, inkább spontán, éppen milyen állapotban vagyok. Nagyon mondják hétvégére a hidegfrontot, ha holnap még jó idő maradna, azért jó lenne még valahol sétálni egyet, de majd kiderül, hogy merre indulunk.

Most megyek vacsizni, aztán tévézek a nappaliban a kanapén, most már főleg csak ott kényelmes, ha jól elterülhetek. :))))))

Holnap jövök újra helyzetjelentésre.... szép estét mindenkinek!!!!

2 megjegyzés:

  1. Hú, de lustik ezek a fickók. :)))) Egyébként jól teszed, hogy azért kimozdulsz. Egy kis séta nem árt tényleg. És holnap már 15.-e.:))

    VálaszTörlés
  2. Na, mi is hazatértünk, úgyhogy mostmár nyugodtan kibújhat Ben baba :-)))

    VálaszTörlés