2009. április 19., vasárnap

pár óra

 Még pár óra van a mai napból, bár nem hiszem, hogy történne valami. Délután bementem P-vel a citybe, jó volt kicsit kimozdulni. Mondjuk ezren illetve millióan voltak, mert ma volt a City Marathon délelőtt, így tele volt a város futócuccos emberekkel, de nem hagytam elvenni a kedvem. Sétáltam egy kicsit, aztán  fagyizni akartam, de sajna a kedvenc fagyizóm csurig volt, sőt még a gombócos részénél is az utcán állt a sor vége, így kénytelen voltam hűtlenné válni és átmentem egy mellette lévő, háromszor akkora fagyizóba és bevágtam egy naaaaagy fagyikelyhet. :)))) Finom volt ez is, de azért a kedvenc nem hiába a kedvenc fagyizóm.....

Utána hazajöttem, sétáltam kicsit még, élveztem a jóidőt. Igyekszek minden nap majd sétálni egy kicsit, mert csak a lakásban lenni nem valami élvezet, ha Ben baba el akar indulni, akkor az utcán is elindulhat, legalább történik valami akció. :))))

Holnap reggel ctg, talán okosabbak leszünk, hogy mi a helyzet.... kiváncsian várom a jövő hetet, azt a reményemet azért még nem adtam fel, hogy jövő héten már babázunk. :)))))

2 megjegyzés:

  1. Kíváncsi leszek mit lát a ctg!:))Ez a hét már biztos Bambi,hétvégére anyuka leszel!:)))

    VálaszTörlés