2009. április 30., csütörtök

van tej, nincs tej

 Ezek a tejeskancsók elég jól szórakoznak velem, egyik nap hogy P-t idézzem: "torpedócicijeim" vannak, másik nap pedig inkább hasonlítanak egy üres tejeszacskóra.....:((( Egyik nap aránylag elégedett a babám, másik nap pedig ha éppen nem alszik, akkor üvölt. És mivel azért üvölt, mert éhes, így aludni sem nagyon akar, szóval érdekes napjaink vannak.

most éppen tegnap estétől az üres tejeszacskós helyzet van, ezért éjféltől fél 5-ig nem is aludtunk sokat. Sőt, semmit nem aludtunk. :(( Amilyen sűrűn lehetett rátettem szopizni, ő olyankor néha bealudt, de nem volt szívem felébreszteni, mert végre aludt egy kicsit.... Hogy fél 5-kor mi történt, már magam sem tudom, de úgy emlékszem, hogy magától elaludt a kiságyában.... én pedig hullaként dőltem az én ágyamba....már 6 körül hallottam, hogy gügyög, de mivel nem bömbölt, így nem vettem ki, csak 7-kor. Átvittem az ágyamba és fektetve tettem cicire, jó fél órát elnyammogott rajta, aztán aludtunk egy órácskát még így kettesben a nagy ágyban. Úgy látom, hogy ezt nagyon szereti, de rászoktatni nem igazán szeretném.

Ma ilyen köztes állapot van cici ügyben, hol zacskó, hol torpedó. :)))) iszom a laktoherb teját, és elkezdtem szedni a more milk gyógynövénytablettát is, állítólag csodát ér..... hát meglátjuk. A tesóm pedig hoz szombaton karamalz sört, azt mindenki dícséri, tehát indul a tej-hadművelet. :)))))

HA HARC, HÁT LEGYEN HARC!!!!!! :)))

 

 

 



2 megjegyzés:

  1. Nálunk is volt ilyen két napja... Egész éjszaka kómáztam a kiságy és a saját ágyam között, mert Panna nem lakott jól a ciciből, és nem tudott mélyen elaludni... Így szopi után letettem, fél óra és már sírva ébredt, hogy éhes. Másnaptól nálam is indult a szaporítás (sör, laktoherb, fejés), és úgy néz ki visszaállnak a dolgok. Arra vigyázz Drága, hogy ne hagyd sokáig a cicin cummogni csak úgy, mert kisebesedik a cickód, és az íííííííírtóra tud fájni. Nekem is ez volt (van), de most már nem hagyom komfortszopizni. Valószínű a sebtől is lázasodtam be tegnap, és hát fáj a cickó. Kitartás, nagyon ügyesek vagytok!!! És Ben baba egyre szebb!!! :o)))

    VálaszTörlés
  2. Kitartás Csajszi:)Úgyes vagy,felveszed a harcot:)
    Megjött a kis képeslapotok,megkönnyeztem,lassan én is küldöm Nektek:)
    Vigyázzatok Magatokra!!!pusza

    VálaszTörlés