2009. április 17., péntek

hidegfront

 Ma egész nap nyomi voltam, bár éjszaka amúgy sem aludtam valami fantasztikusan, így egész nap nyűglődtem itthon. Lementem boltba, de elég hűvös szél fújt, így hamar megjártam a kört, utána itthon pihentem, néha elbóbiskoltam, jó volt kicsit ez a semmittevés. Néztem Két férfi, egy eset-et, Derrick-et, tiszta nosztalgikus délutánom volt. :))))) Régen nagyon csíptem ezeket a filmeket, a manapság divatos CSI és NAVI akármik elbújhatnak szerintem mellettük. :))))

P ma megjegyezte amúgy, hogy az én hibám, hogy Ben baba nem akar annyira sietni a világra, mert TÚL JÓL tartottam a 9 hónap alatt, mindig nyugis voltam, nem idegeskedtem, nem stresszeltem, nem pattogtam semmiért, nem nyavajogtam stb...., hanem pihentem, kiegyensúlyozott voltam stb..... és ezért nagyon jól érzi magát odabent, tehát ne is várjam, hogy kijön mostanában. :))))) Kedves az Uram, mi? :))) Biztos, azért érzi ő is jól magát a házasságunkban, mert TÚL JÓ dolga van, nem cseszegetem feleslegesen, nem pattogok, nem stresszelek stb.... :))))) Mi lesz velem két kos pasival?!?! Már látom a sorsom, hogy a fejemre nőnek ezek a fiúk, de nem bánom ám, állok elébe. :))) Legalább ketten lesznek belém szerelmesek, ami azért valljuk be, hogy nem rossz érzés. ;) 

Na, szerintem holnap jövök a 40. heti pocakfotókkal, nem hinném, hogy a hidegfront ma éjjel valamit varázsolna a helyzeten, úgyhogy most elteszem magam és holnap újra jelentkezek. :))))

1 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok!:) Tényleg jól érezheti magát Benbaba:))

    VálaszTörlés