2009. április 6., hétfő

újabb nap

 Újabb nap kipipálva, megint egy kicsit közelebb kerültünk a célhoz.... :)))) Éjjel nem aludtam valami jól, hajnal 1 és 4 között legalább hatszor voltam pisilni, ráadásul közben állandóan azzal álmodtam, hogy elfolyik a magzatvíz.... és mikor felriadtam, kerestem a vizet magam körül, de persze semmi nem volt.....ha újra elaludtam, az álom folytatódott.... úgyhogy izgi éjszakám volt. :)))) Ráadásul P horkolt megint, így a nappaliban aludtam, de innen legalább rövidebb az út, ha pisilni kell járni. :)))

A derekam egyre jobban fáj, mintha le akarna szakadni, menni már nem igazán tudok, mert egy pingvin totyogására hasonlítok. :)))) Jókat kuncogok magamban, mert az utcán megnéznek már nagyon, de először a hasamat figyelik, aztán néznek csak rám, a szemembe.:)))) 

Ma P itthon maradt, mert nem volt sok asztalfoglalás, így egy ember elbírta az estét, úgyhogy átsétáltunk a közeli kínai étterembe vacsizni. Délután kimentem a virágoshoz, vettem barkát és pár húsvéti dekorációt, csináltam itthon húsvétfát, szép lett. Már csak a sonka hiányzik, azt majd holnap veszem meg szerintem, aztán jöhet a nyuszi és Ben Baba. :))))

Most lassan átköltözök a nappaliba, mert nemsokára kezdődik a Született feleségek utolsó része, azt pedig nem akarom lekésni..... :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése