2009. április 21., kedd

itt az idő?????

 Hát lányok, már nem tudom, hogy ki fogadott mára vagy hogy is voltak azok a fogadások, mindenesetre nagyon úgy tűnik, hogy Jane szerencsét hoz nekem/nekünk, mert hajnal óta görcsölgettem, de nem tulajdonítottam neki nagy figyelmet, aztán elmentem fodrászhoz és kozmetikáztatni, gondoltam, hogy hátha szerencsét hoz, hogy Ben babát egy csini anyuka várja majd. :)))) A fodrásznál már kicsit erősödtek ezek a görcsök, de azért még nem volt vészes. 

Aztán hazaértem, és azóta egyre sűrűbben jönnek ezek a görcsök és most már mondhatnám azt is, hogy fájdalmas.... most pakolászok, P is már a kórházi táskájával ment dolgozni, elvileg 20 percen belül a kórházban tud lenni ő is, én pedig most mérem az időt, hogy milyen sűrűn jönnek ezek a fájások..... már voltam a kádban is, de nem enyhültek, pedig azt olvastam, hogy ha jóslófájások, akkor a meleg víz enyhíti őket... hát nem enyhítette, úgyhogy itt valami más lesz.

Lehet, hogy vaklárma, de szerintem ma kórházlátogatás lesz, most egy órát adtam magamnak, figyelem, hogy milyen sűrűn jönnek a fájások és ha kell, indulok..... de most nézem, hogy az előbbi fájás 5 perce volt.... jaaaj.... P riadt arccal kérdezte délben, hogy félek e, mert ő nagyon. :))))))) azt hiszem picit igen, de az öröm (még) nagyobb bennem, mert lehet hogy nemsokára megismerhetjük Ben babát......

Drukkoljatok Lányok, hogy ne vaklárma legyen, amint tudok, jelentkezek!!!!!!!!!!!!


17 megjegyzés:

  1. Hajrá Ben baba!!!!! :))))

    VálaszTörlés
  2. Hajrá Ben Mami és hajrá pici Ember:))))

    VálaszTörlés
  3. Bambim,itt már jóslófájásnak helye nincs!:))
    Éjszaka már babázunk!!!!:))))))
    Jaj de örülök,és várjuk nagyon a híreket!
    (Egyébként ma reggel már úgy ültem ide,hogy ma szülni fogsz,és nem talállak itt!:)))

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Legutóbbi híreim szerint Bohnemaminak 3 perces fájásai vannak:)) Reméljük mihamarabb kint lesz Ben baba:) Addig szorítsunk:)
    Bohnemami Tesó

    VálaszTörlés
  5. Jaj,már a kórházban vannak?:))
    Köszönjük!Légy szíves értesíts minket továbbra is!:))
    Bambinak pedig szorítunk,és gyors könnyű szülést kívánunk neki!:)))

    VálaszTörlés
  6. Most két órát sétálnia kell mert 2 újnyira van kitágulva. Ma már nem tudok bejelentkezni, de reggel írok, hogy mik a hírek! :) Nagyon izgulunk!!

    VálaszTörlés
  7. Akkor éjfél körül,de lehet hogy még hamarabb megszületik Ben!:))
    Köszi,és nagyon várunk reggel!:)))

    VálaszTörlés
  8. Bea,mindenképpen jelezz mi van Bambival:):)és csak hajráááá,drukkolunk:)))))

    VálaszTörlés
  9. Én is nagyon várom már a híreket! Remélem nem kell sokáig várni!!!

    VálaszTörlés
  10. jaj, én meg lemaradok itt a nagy újságról? Hajrá Bambi és hajrá Ben, itt szurkol mindenki értetek! Ott vagyunk veled Bambi, nemsokára megölelheted a kicsi fiadat. jaj, már el is pityeredtem. :))))) Híreket azonnal atessék majd adni. Jaj, de izgulok! :))

    VálaszTörlés
  11. Jaj de örülök, remélem ö is 21ikei lesz:)))

    VálaszTörlés
  12. Könnybelábadt szemekkel olvasok-írok!!!
    Nagy dolog ez!
    Az én nőgyógyászom mondta: "A születés egy nagy dráma!"
    Ezt nem felejtem el míg élek.
    Lelkiekben velük vagyok!
    (Ugye nem haragszol Jane, ha átcsúszik 22-be véletlenül?)

    VálaszTörlés
  13. :))) Dehogy, alig várom mikor kapjuk az üzit ide, hogy megérkezett a fiatalember:)) Akár ma, akár holnap.. :))

    VálaszTörlés
  14. Kedves Blogolvasótársaim:)! Bambikánk két üzenet átadására kért meg,amikor 10 perce telefonáltunk: minden rendben van velük és reméli, BenBaba tényleg megérkezik hamarosan (magzatvíz elfolyt,4-5 ujjnyira tágult már), másrészt elnézést kér angietől,hogy nem találja a telefonszámát,így én vagyok a hírnök helyette. Telefonnal a párnám alatt alszom, ha tudok újabb fejleményt (azaz a lényeget,hogy Benny kibújt!), azonnal megosztom Veletek!

    VálaszTörlés
  15. Jó reggelt mindenkinek!:))
    Úgy látom az éjféllel jól saccoltam kb.?
    Jól vannak?Mekkora Ben?:))))Mindenki izgul nagyon!:)))

    VálaszTörlés
  16. " Örömmel értesítelek,hogy szüleim nagy örömére 2009.ápr.22.-én 3 óra körül 4230 grammal, 52 cm-el megadtam magam, kibújtam a kuckómból és a BEN nevet kaptam. "
    Drága Bambim, nagyon sok szeretettel gratulálok Nektek és minden elképzelhető jót kívánok!

    VálaszTörlés
  17. Bambi és Ben apu!Gratulálunk nektek,és nagyon sok boldogságot kívánunk Ben babával!:)))
    (Természetesen nagyon várunk haza titeket!:)))
    Ölellek titeket:Forgószél

    VálaszTörlés