2009. április 11., szombat

39. heti pocakfotók

 A mai pocakfotók kicsit különlegesek lesznek, próbáltam összekötni őket a húsvéttal, igazság szerint húsvéti tojást akartam a hasamból csinálni, de egyedül nem igazán megy, P pedig dolgozik, úgyhogy csak bénáztam, ezért valami mást találtam ki. :))))

Mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket,

sok sok csokinyuszit és aki szereti

(én speciel utáltam mindig is),

sok locsolót kívánok!!!!!! :))))

és még egy ráadás:


Kiváncsi leszek, hogy lesz e még 40. heti pocakfotózás, vagy kibújik e szombat előtt Ben baba..... Egyenlőre semmit nem érzek, de ezek a lurkók akár egyik percről a másikra is elindulhatnak kifelé.

Mindenesetre ma mentem egy kört a donauzentrumban, vettem újra húsvéti sonkát, mert P megette idő előtt az első adagot, bevásároltam kicsit erre a pár napra, mert itt semmi nincs nyitva ünnepnapkor. Szerencsére nem voltak nagyon sokan, így kibírható volt, még nézelődni is volt kedvem az üzletekben, próbáltam egy-két kismama nyári ruhát, felsőt, de aztán meggyőztem magam, hogy már nincs szükségem rájuk, mert induljunk ki abból, hogy legkésőbb egy hét múlva már több ruhám is rámjön újra. :)))))

Holnap átjön értem P apukája és náluk ebédelek, P sajnos dolgozik, úgyhogy "édeshármasban" leszünk, kiváncsi leszek.....már ők is izgulnak nagyon, hogy mikor jön az unoka, de a maguk kis visszafogott módján. Azért aranyosak ám, csak nekem furcsák az én családomhoz képest. Mondjuk, ezt egy kicsit P számlájára is írhatjuk, hogy ilyen a kapcsolatuk, hiszen  P 10 évig járta a világot hajókkal, így kicsit eltávolodtak, kimaradt a kapcsolatukból ez a 10 év. Majd talán Ben baba kicsit segít visszatalálniuk egymáshoz, én legalábbis rajta leszek az ügyön. :)))

További kellemes hétvégét Mindenkinek, holnap újra jelentkezek, hogy még egyben vagyok!!!! :)))))


4 megjegyzés:

  1. Indul a végső visszaszámlálás! :))) Nektek is kellemes nyuszikát kívánunk! :))

    VálaszTörlés
  2. Kellemes ünnepet kívánok Nektek!
    Akkor nekem áll még a 22.??? (Bár, mintha egy kicsit már lejjebb csusszant volna a pocid...)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuperek lettek a képek! Neked is "boldog nyuszit" :)

    VálaszTörlés
  4. Rzso, még versenyben vagy Te is és Forgószél is, de holnapig még Duma is. :)))) Ja és HannahNyuszi is, ő 15-ét jósol, úgyhogy hajrá!!! :)))) (én pedig gyűjtöm a csokikat, mert én már buktam mindent...:D )

    VálaszTörlés