2009. április 18., szombat

40. hét

 Jóóóóó napot,

éjjel már azt hittem, hogy esetleg indulni kell, mert fél 12-től olyan 2-ig elég durván ment a hasam és görcsölgettem, de aztán nyugi lett és mikor lefeküdtem aludni, megszűnt minden görcs és reggel 10-ig aludtam, csak közben volt pár pisijárat.... De érdekes volt a hasmenés, mert nem ettem semmi durvát, sőőőőőt inkább nem is ettem tegnap annyira sok mindent, mert nem kívántam, semmi nem esett jól, inkább csak sokat ittam. Olvastam, hogy a hasmenés is jelezhet szülés indulást, ezért gondoltam, hogy esetleg akció lesz. De Ben baba ismét meghosszabbította az albérletét még egy időre. :)))))

Amúgy ma arra jöttem rá, hogy teljesen hivatalosan holnapra vagyok kiírva, mert a kiskönyvemben 19.-e lett beírva. A 18.át a két ultrahangból vettem, oda volt az irva, hogy a szülés várt időpontja, és a neten ezek a születéskalkulátorok is 18-át hozták ki. Szóval még nem vagyunk elkésve végülis. Csak én vagyok kicsit türelmetlen, ez mondjuk igazi KOS jelző, ez igen jellemző rám. :)))

Most P az ebédfelelős, megkértem, hogy csináljon fincsi tésztás ebédet, mert megkívántam, én pedig reggel lementem a boltba bevásárolni hozzá. :))) Még nem tudom, hogy mit csinálok délután, végre megint süt a nap, be kellene menni egy fagyira majd P-vel a citybe, de lusta is vagyok...még kitalálom. Takarítani sem ártana, de a hasam miatt már sok helyre nem férek igazán oda, így ez is elég nehézkes... na, majd még átgondolom a délutáni programot.

Majd este hozom a 40. heti pocakfotókat, remélhetőleg az utolsókat, de aztán ki tudja?!?! ;) :)))) 

2 megjegyzés:

  1. Szerintem már délután hozd a fotókat, hátha este nem lesz rá időd;)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom mi a fene van az nlcafe-val,de olyan nehezen tudlak végigolvasni.Valami készülődik Bambi!:))Szerintem holnap éccaka,hétfő hajnal,akkor viszont tényleg egy raklap csoki jár nekem!:)):))
    (Sose fogyna el,csak vicc volt!:)))

    VálaszTörlés