2009. április 7., kedd

Jókedvű nap

Ez a napom nagyon jól sikerült, még mindig a hatása alatt vagyok. 

Kezdődött azzal, hogy reggel sütött a nap.....közhely, de imádok úgy ébredni, hogy a hasamra süt a nap. :))) most mondjuk amúgy sem nehéz ez, mert már jó naaaagy és fehér a hasam. :)))

P már reggel ment dolgozni, én reggeli után üldögéltem a nyitott erkélyajtónál, megnéztem a szokásos napi internet oldalaimat, aztán olvastam, hogy HannahNyuszi barátnőm csomagot küld, és reméli, hogy itthon leszek, ha érkezik.... mivel készültem a városba, így nem tudtam, hogy itthon leszek e, ha jön a postás, de a szomszéd nénire mindig lehet számítani, ő itthon van egész nap, át szokta venni a küldeményeimet. :))) Délelőtt egyszer jött a telefon, hogy kb. fél óra múlva itthon vagyok e, mert érkezik a csomag... már gyanús volt, hogy miért hivogat HannahNyuszi barátnőm, ha a postás hozza a csomagot. Akkor az volt a válasz, hogy mert egy kollégájuk hozza személyesen. Na, felöltöztem, mégsem nyithatok egy idegen pasinak bugyiban és pólóban ajtót, mivel főleg így kényelmes most itthon ebben a melegben. :)))) Fél óra múlva újabb telefonhívás, ami már gyanús volt és a gyanúm beigazolódott, ugyanis HannahNyuszi és a párja hozták el személyesen a holnapi szülinapi meglepimet. :)))) Kaptam tőlük egy kis csokor virágot, amiben a kedvenc virágom, a frézia illatozik és apró tortácskákat 31-es gyertyával és egy hello kitty és egy kacsa marcipánnal. :))))) Szóhoz sem jutottam, annyira meglepődtem, írtó jól esett a figyelmességük. Még utoljára megnézett 2 az 1-ben, legközelebb elvileg már Ben babával látnak viszont. :)))) Sajnos nem maradtak sokáig, mert dolguk volt, mindenesetre nagyon örültem nekik, köszönöm itt is még egyszer!!!!!!!

Utána bementem a citybe, egy kismama ismerősömmel fagyiztunk egyet a híres Schwedenplatz-on lévő fagyizóban, ahol szerintem Bécs legjobb fagyija kapható. Addig nem akartam elmenni szülni, míg nem ettem ott idén egy fagyit, így az is kipipálva a mai napon. :))) Nagyon szép idő volt, rengetegen üldögéltek a teraszokon, a fagyi finom volt, mint mindig.

Hazafelé bementem még a Donauzentrumba, vettem húsvétra sonkát, apróságokat, amiket majd a Nyuszi hoz (mert nevelem P-ék családját, hogy igenis még jár a nyuszi felnőtteknél is) :)))) , P-nek vettem egy kispárnát meglepinek a szülinapunkra, a többi ajándékát már megkapta.

Elég fáradtan estem haza, most még vasalnom kellene, hogy minden rendben legyen. Az előbb felhúztam a gumis lepedőt is a kismatracra, szerintem Ben baba szobájában már minden készen áll.... azt hiszem, hogy én is készen állok, de nem hinném, hogy holnap elindulna kifelé, annak szerintem már most lenne jele.

Holnap P szabadnapos, igyekezni fogunk egy szép napot kettesben utoljára eltölteni, mert ezután már nem sok ilyen nap lesz, nemsokára már hárman leszünk,jupppiiii!!!!!:)))) 

3 megjegyzés:

  1. Húúúúúúúú, már kezdtem aggódni.:))

    VálaszTörlés
  2. Aztaaa:) tényleg jó kis nap volt, imádom én is a napsütést, meg a madárcsicsergést.. Ki tudja, lehet hogy Benbabának is annyira tetszik, hogy minél elöbb ki akar kívánkozni belőled;)))

    VálaszTörlés
  3. Ne aggódjatok, olyan könnyen és gyorsan tuti nem bújik ki Ben baba, hogy ne tudjunk értesíteni Titeket! :)))

    Forgószél, éppen ma tárgyaltam le az értesítést, úgyhogy most már tényleg minden készen áll a nagy napra!!! :))))

    VálaszTörlés