2009. április 3., péntek

péntek

Holnap újabb pocakfotók várhatóak, megint eltelt egy hét..... kész vagyok, mennyire rohan az idő. Holnap töltöm a 38. hetet.... most már valóban bármikor jöhet Ben baba, bár szerintem a húsvét utáni héten fog érkezni, valamiért most úgy érzem... úgyhogy én tuti nem nyerek csokit azzal, hogy április 8-ára tippeltem az érkezését. :))) de majd meglátjuk...egyenlőre semmi jele, hogy ki akarna bújni, semmi fájások, semmi görcsök, semmi.....

Tegnap a nődokitól is hívtak, hogy hétfő helyett csütörtökön kellene mennem akupunktúrára, mert a dokim hétfőn a kórházban lesz, így nem tud a magánrendelőjében betegeket fogadni... mindegy, jövő héten még szerintem úgysem szülök, úgyhogy nem lesz gond ez a pár nap. Aznap úgyis megyek a kórházba a magyar dokinőhöz újabb ctg-re, tehát a csütörtöki napon nagyon meg lesz vizsgálva Ben baba. :)))

P munkatársa ma elrepült a családjával Egyiptomba egy hétre, aminek én nem igazán örültem, mert így P elvileg egyedül van a munkahelyén, bár állítólag egy volt kolléga segít most be, így nincs sosem egyedül beosztva, tehát ha rohanni kellene a kórházba, akkor el tud jönni..... Jövő héten is csak egy szabadnapja lesz így, mivel kevesen vannak kollégák, de szerencsére az az egy nap a szülinapunk lesz, így készülünk valahova majd vacsorázni, még kitaláljuk, hogy hova. Talán az utolsó kettecskén eltöltött esténk lesz, ki tudja??? :))))

Ma amúgy ismét csodaszép idő volt, délelőtt kicsit rendet raktam a lakásban, lementem boltba, megkívántam a székelykáposztát, így bevásároltam hozzá és összedobtam ebédre egy adaggal, nagyon finom lett. :))) Délután jött az egyik babás barátnőm, így egy fincsi torta is még belefért az időbe, hogy elkészítsem. :))) Ebéd után meg is érkeztek, először mentünk egy kört a tó körül itt nálunk, üldögéltünk a napon, nagyon szépen sütött a nap, rengetegen sétáltak. Láttunk kacsákat, hattyút, halakat..... jól elvolt Stella baba is. :)) utána feljöttünk hozzánk, ettünk a tortából, a barátnőm nagyon jó vendég, olyan jóízűen eszi a sütiket, hogy öröm nézni. :)))) Megnézték még Ben baba leendő lakhelyét, Stella baba lezsűrizte és tetszett neki, amit látott.

5 körül elindultak haza, én pedig azóta pihizek itthon, most pedig majd vacsizni fogok valamit, mert kezdek éhes lenni.... Holnap azt tervezem, hogy átnézek a kertészetbe, állítólag húsvéti vásár van, megnézem, hogy idén mi a felhozatal. :)))

És persze fotózom a pocakomat majd délután, az nem maradhat el!!!! :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése