2009. április 12., vasárnap

nyuszi

 Remélem, hogy mindenki élvezi a húsvéti forgatagot, sonka, tojás, csokinyuszi, csokitojás és sok sok finomság gyűjteményét. :))))

Nekem ma nyugisan telt a nap, P már reggel elment dolgozni, fél 12-kor átjött értem P apukája, náluk ebédeltem, finom bárányt csinált P anyukája, majdnem 4-ig ott voltam náluk, de aztán kezdtem fáradt lenni és inkább eljöttem haza. Pihengettem eddig, szerintem egy kicsit aludtam is, legalábbis nem teljesen emlékszem a műsorra, amit a tévében néztem. :))))

Most vacsizok valamit, aztán pihizek tovább, már két napja rajtam van az álomkór, egész nap aludnék..... ki is használom, hogy most nyugiban tudok pihenni.

Holnap P délutánra megy, talán kora délután vagy délben bemegyünk a városba, eszünk valahol, sétálunk és remélem, hogy fagyizunk is, most nagyon rá vagyok kattanva a fagyira. :)))))

További kellemes húsvétot kívánok Mindenkinek, holnapra sok locsolót, nehogy elhervadjatok!!!!! :)))))

7 megjegyzés:

  1. Hát, akkor a 13.-át én buktam, ezek szerint, de még a súlyban versenyben vagyok. :DDDDD Lassan listát kell írnom kinek kell a csokit elküldenem. :DDDDD

    VálaszTörlés
  2. Én már mindenkinek lógok csokival, mert nem lett hármas szülinap. :))) Majd jöhetnek lassan priviben a címek. ;) :)) Egyébként Te még nem buktad el 100 %-osan, mert hosszú a holnapi nap.... :))) még a nyuszi lehet, hogy valahol bolyong vele és holnapra ér ide... :))))

    VálaszTörlés
  3. Szerintem Bambi 17.ikén vagy 18.ikán fog jönni :) Bár én nem fogadtam veletek;) De én erre szavazok!

    VálaszTörlés
  4. Jane, felvettünk a csokilistára, Te még versenyben vagy... :))))

    VálaszTörlés
  5. Nektek is Kellemes Húsvétot!
    Én sem szavaztam még Bohne baba születésnapjára..... Szerintem megvárja a dolgos hétköznapokat és kedden fog megszületni, csak azért, hogy nyugodtan ehessetek sonkát az apukájával együtt:)

    VálaszTörlés
  6. Hú, ezek a pocakok... Várom ám a híreket, de szerintem vár 18-áig!

    VálaszTörlés
  7. Szulita, a mai napot úgy tűnik, hogy Duma elbukta, most a Te tipped a legaktuálisabb a holnapi nappal. :))))

    Még játékban vannak: Szulita, HannahNyuszi, Jane, Forgószél és Angie. :)))) Hajrááá lányok, én pedig gyűjtöm a csokikat. :D :)

    VálaszTörlés