2009. április 17., péntek

hát meglátjuk....

 Most értünk haza a nődokitól, megvolt a mai akupunktúrás kezelés is. Közben P mégis szabadnapos lett, így eljött velem és megvárt, úgyhogy jól kezdődött az estém, mert előtte még elmentünk egyet vacsizni a cityben.

Kicsit várnom kellett a dokinál, mert csúszás volt, már majdnem elaludtam, így este 8 helyett fél 9 körül be is jutottam hozzá. Gondoltam, ha még jókedvében találom, megkérdezem, hogy nem szurkodna e már most olyan helyekre, amik kicsit besegítenének Ben babának az induláshoz..... bementem, mosolyogva fogadott és azzal kezdte, hogy akkor ma már "megpöccintsük e a babát?"..... Úgyhogy nem kellett kérni, ma máshova szúrta be a 9 tűt. Megint kétszer 10 percig voltak bennem, a végén még egyet tekert a tetejükön, hogy legyen intenzitásuk. Még éppen kászálódtam fel az ágyról, mikor rákérdeztem, hogy mit mutat a tapasztalat, mennyire szokott segíteni egy ilyen kezelés és kb. mennyi idő alatt hat..... hát a válasza után majdnem legurultam az asztalról, mert azt mondta, hogy HA a baba már kész és elvileg minden kész az indulásra, akkor kezelés után 6 (AZAZ HAT!!!!!!!) óra múlva elindulnak a fájások..... na, az gyors fejszámolással is hajnali három körül lesz, úgyhogy kicsit felpörögve jöttem ki P-hez a dokitól, aki szintén kapkodta a levegőt a hírre.

Most eljöttünk haza, összepakoltuk a táskáinkat, P túlélőkészletét (innivaló, ennivaló) és nemsokára megyek aludni, HÁTHA éjjel elindul valami..... mondjuk nekem ez annyira hihetetlen, de a dokim már 95 óta ezzel foglalkozik, tehát hülyeséget biztos nem mond..... hát meglájtuk.... ha holnap délig nem jelentkeznék be, akkor már a kórházban vagyunk, de ha még reggel egyben leszek, akkor jövök helyzetjelenteni. :)))))

Most kicsit izgatott vagyok, fura így kimondani, hogy nemsokára talán megismerhetjük Ben babát..... nagyon örülnék, ha valóban így lenne, azt a szülés dolgot pedig megoldom valahogy. :)))))

Jó éjszakát mindenkinek, megpróbálok én is aludni, bár eléggé fel vagyok pörögve. :))))

4 megjegyzés:

  1. Juuuj nagyon izgulok én is. Kivàncsi vagyok mi lesz. Reggel benézek, aztàn délig ismét... hàtha....

    VálaszTörlés
  2. Na ne izgass fel korán reggel!:)
    Mi újság???

    VálaszTörlés
  3. Kora reggel ilyen izgis hírek várnak, benézek később is, hát ha lesz valami fejlemény. Akármi. :DDDDDDDDD Itc dö fájnöl káundáun (Europe után szabadon) :DDDDDDDD

    VálaszTörlés