2009. április 26., vasárnap

itthon

 Nemrég érkeztünk haza a kórházból, amint lesz egy kicsit több időm, jelentkezni fogok bővebben, de azt mindenképpen le szerettem volna írni, hogy nagyon szépen köszönjük a rengeteg gratulációt, sms-t, üzenetet, annyira jól esett, hogy az előbb is még pityeregve olvastam a kedves soraitokat!!!!!!! :)

Rzso, a csoki mindenképp téged illet, ügyes jósnő lennél!!!! :)))))

Amúgy jól vagyunk, Ben baba most éppen alszik az új micimacis lakosztályában, nagyon édes baba, viszont rettenetesen tud reklamálni, ha üres a pocija. :)))) tipikus pasi, de imádom!!!!

Na, mintha most ébredezne, majd hamarosan jelentkezek!!!!

5 megjegyzés:

  1. Volt egy érzésem, hogy nézzek be a blogba, hátha hazaértél és írtál bele.
    Hát erre épp az első helyen voltál a friss bejegyzésekben!!! :)))
    Köszi a csokit, feltélen tegyél be nekem egyet ide!
    Nem is jósoltam, csak "kiizgultam". :))) Egy csokiért mindere képes vagyok!!
    Sok boldogságot otthon!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Anita, sok boldogsagot es egeszseget kivanok Nektek!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!:)))))
    Örülök hogy itthon vagytok végre,és én is úgy jártam mint Rzsó,csak bekukkantottam és lőőőőőn Ben mami!:)))
    Vártunk már nagyon!!!:)))

    VálaszTörlés
  4. NAgyon örülök,hogy végre otthon vagytok:)Sok boldogságot Anitám:)millióóó pusza,és várjuk majd a friss fotókat a kisfiúcskáról:)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon vártunk már.. Várjuk az "élménybeszámolót" :) Puszi!

    VálaszTörlés