2009. április 10., péntek

itt a nyáááár

 A délután is elég nyugisan telt, sikerült egy jó másfél órát aludnom, P is hazajött délutánra, így családi sziesztázás volt. :)))) kimostam közben az összes szennyest, kihasználtam, hogy az erkélyen megszáradnak pikk-pakk a ruhák, úgyhogy most újra kicsit rend van. Ágyneműcsere is volt, már csak az ablakok zavarnak, de annak már nem állok neki, talán nem kellene 39 hetesen ablakot pucolni, kapnék is P-től. :)))

Végül nem mentem be vele a citybe, mert eszembe jutott, hogy péntek van, ráadásul hosszú hétvége, úgyhogy tuti ezren, vagy millióan vannak most úton. Úgyhogy átsétáltam a boltba, vettem pár apróságot (mint pl. citromfagyi ), és folytattam a napi pihenést.

Nagyon meleg lett, egy polóban üldögélek itthon és bugyiban (mert nem jönnek rám a nyári itthoni cuccaim ugye), de még igy is folyik rólam a víz..... hú, de jó, hogy nemsokára megszületik ez a kis babácska, nem irigylem azokat, akik a kemény, nagy nyáron lesznek ekkora pocakkal. Már most nem találom a helyem, mi lenne velem mondjuk július közepén? jaaaaaj.....

Most éppen Baby Einstein Vivaldi cédéjét hallgatjuk, szoktatom Ben babát a kellemes zenékre, néha olyan jó lenne neki megmutatni, hogy mi vár rá itt kint, hátha tényleg elindulna kifelé. :)))))) Holnap talán az utolsó pocakfotó sorozat van még hátra, bár lehet, hogy még a 40. heti is bele fog férni, majd eldönti a fiatalúr.... :)))) Vasárnap pedig P szülei hivtak át húsvéti ebédre, úgyhogy megvan a hétvégi program már.

Most elkortyolgatom a málnalevél tejámat, aztán szerintem letusolok megint és megyek pihenni....ma elég nyomi vagyok valahogy, ez a meleg kiveszi belőlem a szuszt....bár lehet, hogy ezt inkább Bohne baba számlájára kellene írnom? ;) :))))

2 megjegyzés:

  1. Hát igen, asszem nekem részem lesz a júliusi szülésben és egy kicsit tartok is a melegtől... De Beni Bogyóért mindent, legfeljebb majd egész nap hűsölök a lakásban :-)

    VálaszTörlés
  2. Én is kibírnám a babáért, legfeljebb majd törzsvendég leszel a közeli fagyizóban. :))

    VálaszTörlés