2009. április 2., csütörtök

húúúú, de fitt vagyok! :)

 Ma nagyon fitt voltam, nem tudom, hogy mi történt velem, talán a tavasz szele csapott fejbe vagy én nem tudom, mindenesetre ennyi energiám is már régen volt. :)))) 

A nap kezdődött azzal, hogy P elég korán kelt, mert ment ugye 9-re kihúzatni az utolsó tejfogát. :))) így én is felébredtem vele, de egy órát még kb. visszaaludtam, aztán az ő telefonja ébresztett, hogy a doki már ki is húzta a fogát, pikk-pakk megvolt, nem fájt cseppet sem, úgyhogy a dolog lerendezve. Megreggeliztem, kinyitottam mindenhol az ablakot, hogy jöjjön a tavaszi szellő befelé a lakásba. Délig még pizsiben neteztem kicsit, aztán fél 3-kor találkoztam egy barátnőmmel a Donauzentrumban, ebédeltünk egy burgert. Előtte mentem egy kört, mert akartam venni egy mp3 lejátszót, mivel az enyémhez a program a másik winchesteren volt és nem találom a cédét, így sem rátölteni, sem leszedni nem tudok róla semmit, magyarán azt tudom csak hallgatni, amik most rajta vannak, az pedig nem valami sok.... nem találtam semmi jót, pár apróságot vettem csak.

Ebéd után még mindig olyan szép idő volt, hogy kitaláltam, hazafelé leszállok a közelünkben lévő bevásárlóparknál a buszról és sétálok ott is egy nagyot. Voltam DM-ben, pár apróbb butikban, aztán átsétáltam a Saturnba, megnéztem ott is az mp3 lejátszók kínálatát. Amikor én az enyémet vettem (kb. 4 éve), akkor rengeteg féle volt, akkor jöttek be ezek a divatba, de úgy látom, hogy amióta ezek a hiperszuper mobiltelefonok divatba jöttek, már szinte az mp3 lejátszók sem mennek annyira, mert ma például alig volt választék, nem igen kellett válogatnom. Végül egy philipset vettem, 8 gigabájtosat, hasonlót, mint P-nek van, csak kisebbet. Ennek legalább már ismerem a menüjét, így nem lesz kínai számomra... :)))

A nagy vásárlás után még annyira tele voltam energiával és olyan szépen sütött a nap (fél 6-kor), hogy gondoltam, eljövök gyalog haza..... annyira nem lakunk messze, de közel sem, kocsival kb. negyed óra, gyalog azért egy jó óra volt szerintem. Egy kis erdei ösvény vezetett át az autopályától a környékünkre, láttam ibolyát, aranyesőt, nárciszt, és olyan szépen csicseregtek a madarak, hogy teljesen kikapcsolódtam. :))) mondjuk az út felénél elgondolkodtam rajta, hogy ha esetleg most jönne rám a szülés, akkor hogyan magyaráznám el a mentőknek, hogy hova is jöjjenek értem..... de szerencsére erre nem került sor, hamarosan felbukkantak a lakóházak, onnan még a mellettünk lévő tó felé vettem az irányt, lerövidítve az utcákat..... rengeteg kutyás, kisgyerekes sétálgatott a tónál is, már előre örülök, mikor majd Ben Babával sétálunk mi is ott nemsokára. :)))) fél 7 után hazaértem, tusoltam, végre lehuppantam a netezős székembe, lábamat felpolcoltam és azóta hulla vagyok. :)))))

Nagyon jó délután volt, teljesen feltöltődtem, jót tett ez a séta is a lelkemnek.... és a legjobb az volt, hogy már nem kellett a nehéz, fekete télikabát sem, hiszen végre TAVASZ van!!!!! :))))

Ja, és még egy jó hírt kaptam ma: helyre tudták állítani a régi winchesteremet, majdnem minden menthető, holnap apa bemegy, veszünk egy külső meghajtót és arra rámásolnak mindent, így ha minden igaz, nem veszett el minden képem, dokumentumom és a fél életem!!!!! :))) halelujjjjaaaaaaa!!!!! :)))

Holnap egy babás barátnőm jön át, sétálunk velük egy nagyot a tó körül, mert utána ők elmennek haza Magyarországra és lehet, hogy mire visszajönnek, már nem leszek 2 az 1-ben, hanem már babázni fogok. :))))

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ilyen jól telt a napod, kell is azért egy kis testmozgás, még így a vége felé is. Mert ha jön Ben, akkor azért két hétig nem igazán lehet vele kimozdulni. Utána már igen. Egy kis séta jót tesz mindenkinek. :)))

    VálaszTörlés