2009. április 8., szerda

újabb év

 Megint eltelt egy év, megint öregebbek lettünk egy kicsikét.... :))) Most értünk haza a vacsiról, sikerült hazafelé jól eláznunk, de P viccesre vette a dolgokat, mondta, hogy Ben baba szereti ezt az időt, mert így még nagyobbra nőhet.... :))) Hát köszi, nekem kell majd megszülnöm a kis Hercules fiát.... :)))) 

Szép napunk volt ma, délben elmentem P elé a konditeremhez, mint kiderült, azért akarta, hogy menjek elé, mert meg akarta nekem venni a hello kitty telefont, úgyhogy mától már a kis cuki fehér-rózsaszín telefonommal villoghatok. :))))) Még jó, hogy maholnap anyuka leszek, de a fejem lágya még nem igazán nőtt be, mert hello kittyket, kacsákat és hasonlókat gyűjtök. :)))) De nagyon szép a kis teló, örülök neki nagyon. P is jól járt, mert ő megkapja az én régi telefonomat, az övé mostanában úgyis szórakozik, állandóan kikapcsol csak úgy, tehát mindketten jól jártunk, pláne én. ;) :)))

Délután pihengettünk, aztán 6-ra foglaltam asztalt az egyik legszebb teraszú étteremben, ami direkt az Alte Donau-nál van, ahol télen sétálgattunk a jégen, mig be volt fagyva, ma csónakáztak, vizibicajoztak az emberkék. Nagyon szép este volt, jót ettünk, és mikor P fizetett, akkor érkezett meg a kis vihar, úgyhogy ezt jól kiszámoltuk. :))))

Holnap megyek megint a kórházba ctg-re, utána akupunktúrára, meglátjuk, hogy mit látnak majd a dokik Ben baba állapotáról. Holnap éjjel telihold, állítólag az is hatással lehet a kikívánkozó babákra, háááát meglátjuk..... mondjuk ma az étterembe menet elég fura hasgörcseim voltak, főleg felül (ahogy a nagykönyvben olvastam), de mostanra elmúltak, úgyhogy szerintem ezek lesznek a jóslófájások.

Megmutatom, milyen gyönyörű helyen ettünk ma, aztán megyek P-nek beállítgatni az új telefonját, mert már izgul. :)))))


Jaj, és nagyon szépen köszönöm a szülinapi köszöntéseket, nagyon aranyosak vagytok, jól esett!!!!!!!!! 

Sok puszi érte!!!!!!!

4 megjegyzés:

  1. Hú, ez kiment a fejemből. Isten éltessen sokáig Bambi! Nagyon-nagyon sok boldog szülinapot kívánunk! :))

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon izgulok, hogy holnap kibújjon a csöppség és legyen hatással rá a telihold! Jó is lenne, mert péntekig elvileg Bécsben leszek, szóval akkor meg is tudnálak látogatni a kórházban!!!:)))

    VálaszTörlés
  3. Arról a Hello Kity-s telóról szívesen néznék egy képet! Nem akarod feltenni?

    VálaszTörlés
  4. Arról speciel én is!:D

    VálaszTörlés