2009. április 9., csütörtök

telihold

 Nem vesztem el, még nem is szülök, csak most értem haza. :))))) Délután a kórházban voltam a magyar doktornőnél, majdnem egy órát feküdtem a ctg-szobában és hallgathattam Bohne baba szívveréseit, aki ma kivételesen aktiv volt, mozgott, pörgött nagyon. :)))) A doktornő 10 pontból 10-et adott a ctg eredményre, azt mondja, hogy nagyon jól elvan még odabent a lurkónk....tehát ma TUTI nem szülök. :)))) Bár éjjel még pukkanhat a "lufi" a hasamban, bár nem hinném...  :)) Abban maradtunk, hogy ha jövő hétvégéig nem érkezne meg, akkor 20-án hétfőn reggel kell bemennem újabb ctg vizsgálatra.

Este aztán mentem a heti akupunktúrára a nődokihoz, ma két tűvel többet kaptam, és megint pihentem 20 percet. :))) Ben baba itt is elemében volt, nem győzött hullámozni a pocim. A kezelés végén meglestük ultrahanggal is, minden rendben van, elég még a magzatvíz is, fejecskéje lent volt, épp farkasszemet nézett az ultrahang vizsgálófejével. :)))) Megkérdeztem a dokit, mikor végeztünk, hogy jól olvastam e, hogy aki ilyen akupunktúrás kezelést csinál, annál nagyon ritka a túlhordás esélye...ő azt mondta, hogy ez igaz, tényleg nagyon ritka, hogy valaki még a kiírt dátum után 2 az 1 állapotban legyen, de ha mégis igy történik, akkor a négy kezelés után lehet menni egy 5.-re, ahol más pontokat szúrkál meg, és ezáltal beindul(hat) a szülés.... úgyhogy megbeszéltük, hogy jövő csütörtökön megyek a negyedik kezelésre és ha hétvégén nem akarna kibújni Ben baba, akkor hétfőn már máshol szúrkál meg... Tehát látom a fényt az alagút végén, két hetet tuti nem húzok a kiírt dátumra. :)))) ez már megnyugtató érzés.....

Fél 8 körül végeztem és mivel olyan szép idő volt, arra gondoltam, hogy sétálok egyet a városban, rengetegen voltak még mindenhol, az összes teraszon üldögéltek már az emberek, ki fagyizott, ki kávézott stb..... ettem egy kis kínai kaját, aztán még fagyit is akartam, de akkor már fél 9 volt és kezdtem fáradni, úgyhogy inkább hazajöttem. :))) majd talán holnap bemegyek P-vel, ha megy dolgozni és fagyizok egyet.

Kerestem a neten fotót az új telómról, hát ilyen:

Tudom, hogy kicsit gyerekes, de imádom az ilyen dedós dolgokat, nem tudok felnőni, hiába...... :))))))


Na, megiszom az esti málnalevél tea adagomat, aztán megyek pihenni a kanapéra, most kicsit fáradt vagyok.... Holnap jelentkezek!!!

1 megjegyzés:

  1. Hát, az tény, hogy a fiúk lustábbak, rámhúzattak 8 napot pluszba. Bár, ahogy Danit ismerem, még mindíg terhes lennék, ha rajta múlott volna, olyan jól érezte magát bennt. :)))) De nyuszókoma még mindíg meghozhatja. :)))

    VálaszTörlés