2009. május 1., péntek

türelemjáték

 Két szopi és két pihi között kihasználom az időt egy kis netezésre. Mondjuk sok minden nem igazán történt az elmúlt napban, szoptatok, alszunk, szoptatok, alszunk és így tovább a program. :))) 

Tegnap éjjel már egész jól működött a szopi, Ben baba aludt egy órát, aztán szopizott fél órát, megint aludt egy órát és megint szopizott fél órát, így köszöntött ránk a reggel....de legalább, mikor aludt egy-egy órát, akkor én is tudtam aludni, tehát nem voltam annyira hulla, mint mikor éjféltől fél 5-ig kukorékoltunk.

Ma délelőtt beszéltem egy bécsi LLL tanácsadónővel, azt mondta, hogy ne aggódjak, teljesen normális jelenség egy 9 napos babánál, amit mondok, hogy nem elég neki a szopi, mert vagy bealszik rajta, vagy nem tudja még teljesen a technikáját, hogy kellő mennyiségű tejhez jusson. Azt mondja, hogy a babák is különbözőek, mint mi, emberek. Van, akinek egy párizsis zsemle elég ebédre, van aki egytálételt eszik, de vannak az úgynevezett "gurmék", akik kiélvezik az ebédet és előételt, levest, főételt és desszertet esznek, és azt is szépen, nyugisan, kényelmesen....hát valószínűleg a mi Ben Babánk egy gourmet Baba, ő is megadja a módját az evésnek. :))) Ez akár 5-6 hétig is eltarthat, mire beáll majd egy megszokott technikára, addig is legyek türelmes és élvezzem ki a babázást, tojjam le a házimunkát, ez a 6 hét gyermekágy amúgy is erről kell, hogy szóljon.

Szóval most kicsit megnyugodtam, jövő héten tart ez a nő egy szopis csoportos előadást, lehet hogy elmegyünk majd mi is, meglátjuk, hogy addig hogy haladunk majd.

Egyébként marhára fáj a fejem már három napja, azt hiszem, hogy visszajött a migrénem....aminek egyáltalán nem örülök, mert csak a brutál gyógyszerek segítenek elvileg, azt pedig most nem szedhetem, tehát három nap szenvedés van. Már örültem neki, hogy sikerült megszabadulnom tőle, de úgy látszik, hogy most nagyon változhat a szervezetem, mert még herpesz is jött ki a számon, tisztulhatok rendesen ezek szerint.....

Holnap jönnek a tesómék, hozzák a mérleget és hozzák az állítólagos csodasört, karamalzot, kiváncsi leszek. :)))) Vasárnap pedig jön anya egy hétre, mert P vasárnaptól már dolgozik. Hamar elszaladtak a napok, hihetetlen, hogy már lassan másfél hetes ez a kis prüntyike. :))))

4 megjegyzés:

  1. A terhesség idején nekem sem fájt soha a fejem, szülés után újra kiújúlt nekem is migrénem. Egy gyógyszert szedhettem, algopirint, bár gondolom Bécsben nem lehet kapni. Abból 3-4-et is vehettem be egy nap. Én a császár után az infúzióba is azt adtak. A fejfájást nem mulasztotta el, de tompította valamelyest. És örülök, hogy a szoptatásban is segítenek neked. :))

    VálaszTörlés
  2. Hát, még ebben is hasonlít rám!
    Én is u. gourmet vagyok, és világ életemben iszonyat lassan ettem!
    Nem találkoztam még nálamnál lassúbb evővel!
    Ehhez sok türelmet kívánok! :))

    VálaszTörlés
  3. nekem régebben az algopirin sajna nem segitett a migrénen, nem tudom, hogy most milyen hatással lenne...

    Rzso, akkor lehet hogy Ben baba az első, aki lassabban eszik nálad? ;) :)))

    VálaszTörlés