2009. május 17., vasárnap

mélyvíz

 Anya nemrég indult el haza, tegnap kijött a húgom érte, itt aludt és most reggel elindultak hazafelé. Nem mondom, hogy nem hiányzik már most, fura hogy nincs itt.... most van először, mióta Bécsben élek, hogy kicsit sajnálom, hogy nem lakunk közelebb egymáshoz, mert olyan jó volt nekem is és Ben babának is, hogy itt volt a nagymami, sokat segített, sok terhet levett a vállamról.

DE tudom, hogy ez az élet rendje, és bele kell jönnöm nekem is az anya, háziasszony, feleség szerepbe. Most már egész jól elvan Benny egész nap, kezdenek beállni az evésidők, ami kezd napirend szerűséggé változni....hehe...a végén tényleg lesz nekünk is napirendünk? :))))

Az éjszakáinkra sincs panaszom, fél 10-10 körül elalszik (általában), és 1 körül kicsit nyafizik, de ha adok neki cumit, akkor visszaalszik még olyan 2-fél 3-ig, akkor megetetem és általában olyan fél 7-7ig alszik újra. Szerintem ez így elég elviselhető, így én is tudok egész jól aludni. Napközben pedig igyekszem legalább egyszer ledőlni, mikor ő is alszik, így nem vagyok annyira fáradt.

Ma gyönyörű idő van, P is szabadnapos, úgyhogy sétálni készülünk majd a délutáni evés után. Még nem tudjuk, hogy hova, valószínűleg a Duna környékére, mert tényleg csodás az idő. :)))

Tegnap csináltunk pár fotót a fürdéskor és este Ben babáról; majd ha lekicsinyítettem őket, akkor ide is teszek fel párat. Napról napra változik ez a kicsi baba, mire két hét múlva jönnek újra anyáék, rá sem ismernek majd. :)))) de addig is marad a webkamera, tegnapelőtt beüzemeltem a szülinapomra kapott kamerát, így tudunk majd "élőben" is csevegni a magyar nagyszülőkkel. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése