2009. május 29., péntek

Javulás

 Ma volt az ortopédia kontroll, 14 nap után jelentkeznünk kellett ellenőrzésre. Reggel 3/4 10-re kaptam időpontot, sajnos elég hosszú éjszakánk volt, így Ben baba és én is elég fáradtan kezdtük a reggelt sajna. Szerencsére az eső épp nem esett, de elég volt a szél is, alig kellett a babakocsit tolnom, annyira fújt...

A doki újra ultrahanggal nézte Ben baba csípőjét, és már az első percben nem tudta palástolni a meglepetését. Aztán azt mondta, hogy "anyuka, gyújthat egy gyertyát", ugyanis mintha nem is ugyanaz a baba lenne itt.....állítólag két hét alatt rohamosan javult Ben baba állapota, én nem értek hozzá, de 8 fokot, ami hihetetlen jó eredmény. :)))) Kérdezte, hogy hol hagytam ezt a gyereket két hete, mert annyira hihetetlen, hogy ugyanaz a baba fekszik ma ott. Jaj, nagyon boldog voltam!!!!! :))) Abban maradtunk, hogy ő július 9-én jön vissza a szabiról, ott menjünk vissza kontrollra (az még 6 hét), és nagy valószínűséggel akkor már elhagyhatjuk a terpeszpelust. Örültem, mint majom a farkának, mert ez azt jelenti, hogy a dög meleg nyári hónapokra remélhetőleg már nem lesz szükség erre a hülye terpeszpelusra!!!! :)

Utána hazajöttünk, semmi kedvem nem volt tovább sétálgatni ebben a béna időben, Benny is bealudt, de azért nyöszörgött közben..... hazaérve egyből kipattantak a szemei és rákezdett az újabb keserves sírásra, amit már nem tudtam nézni és beadtam neki egy köményes kúpot, amit a dokinéni írt fel. Rá 5 percre elvileg ebéd volt neki, de elég nyugtalan volt, de aztán megéreztem az okát, ugyanis telepakolta a pelust. :)))) Elég hamar hatott ez a kúp, ha 5 perc alatt meghozta a kakit. :))))) azt olvastam a neten, hogy napi kétszer ajánlott, reggel és este, alvás előtt, akkor elvileg enyhíteni tudja a fájdalmakat a babáknál. Este is adok neki egyet, mert tegnap éjjel is végig nyomott szegényke, és nyöszörgött, sokszor felsírt, tehát egyikőnk sem aludt valami jól....De a lényeg, hogy ma megint volt kaka, így egy kicsit megkönnyebbült.

Holnap jönnek anyáék és hozzák a nagyimat is, aki most fogja megismerni a dédunokáját. Ben babának ő az egyedüli dédije, P oldaláról sajnos már nem élnek a nagyik, nálunk is már csak ő él. Nagyon várja már, hogy megismerhesse a kis "dédiunokáját", mindenkinek büszkén mutogatja a fotókat róla. Eddig egyszer volt itt Bécsben, sajnos már nehezen tud menni, így elég nagy tortúra neki Bécsbe jönni, de a dédiunokája miatt bármire képes, most ez élteti. :))))

Azt hiszem, én majd június végén merészkedek először haza Ben babával, jó lenne már fodrászhoz, kozmetikushoz is eljutni.....amint hazajutok, a fodrásznál tuti megint rövidre vágatom a hajam, nem nekem való ez a hosszú haj, nem tudom megszokni. :))

Na, Nyafikirályfi reklamál, hogy megunta a játszószönyegén a macikat nézegetni, más programra vágyik. :)))) Mennem kell....

2 megjegyzés:

  1. Grtulálok, hogy már nem sokáig kell hordani a terpeszpelust! :)) Ben igazi vasgyúró már, hihetetlen, még csak most született, és lám, máris eltelt bő egy hónap! :)) Egyébként nálam is így nézett ki a piperepolc, csak Dani szmötyijei voltak fennt, de abból több tucat! :))))

    VálaszTörlés
  2. Tök úgy tűnik, mintha mutatná a kamerának, hogy neki milyen jó kis bicepszei vannak:)))

    VálaszTörlés