2009. május 20., szerda

4. hét

 Már kismamaként is rohantak a hetek, de most, hogy itt van ez a kis lurkó, még gyorsabban eltelnek a napok, hiszen ma már 4 hetes ez a kicsi baba. Illetve már nem is olyan kicsi, mert már 5 kg felett van, nem kell nekem konditerem, elég ha őt emelgetem. :))))

Az elmúlt héten kaki problémával küszködött, nem igazán sikerült neki, viszont nagyon erőlködött, sokat sírt stb....anyával próbáltuk a lázmérőzést, de az sem hozta meg a várt eredményt, így tegnap, egy hét után adtam neki glicerin kúpot. Na, annak hatására pár órán belül még a terpeszpelust is moshattam.... :))))))

Ma délután P munkahelyére készültünk, hogy megmutathassa a kicsi fiát a kollégáinak, 1 körül megetettem Bennyt, szép ruhába öltöztettem, gondoltam még beugrunk a H&M-be előtte pár nyári cuccot nézni, de természetesen ha az embernek gyereke van, akkor néha nem úgy alakulnak a dolgok, ahogy szeretnénk... :)))) Már a babakocsi is készen állt, épp a terpeszpelusba akartam Ben babát öltöztetni, mikor furcsa, ámde ismerős szag csapta meg az orrom, a popója környékén melegséget éreztem, úgyhogy inkább levetkőztettem, hogy megnézzem, van e meglepi..... még jó, hogy itthon voltunk, mert útközben szegényt tuti nem hagyta volna nyugton pihenni az újabb teli pelus. :)))) Ráadásul eljátszotta a múlt keddi produkcióját is, mikor kész lettem a letisztogatásával, célba vette a frissen mosott rózsaszín pólómat és mustárosflakonra emlékeztető művelettel telibe talált engem is és az egész padlót. :))))) Tehát nem csak ő, hanem én is öltözhettem át. :))) Miután mindketten frissen öltözve készen álltunk a sétára, már majdnem fél 3 lett, úgyhogy éppen odaértünk P-hez. :))))

Anya szerint lottót kellene vennem...... háááát lehet, hogy van benne valami, mert egy hét alatt már kétszer vett célbe a fiúnk. :))))) pénteken szerencsét próbálok.Úgyis akkor lesz egy hónapos Ben baba. :)))))


2 megjegyzés: