2009. május 8., péntek

helyesbítés

 Na, megjártuk megint az ortopédiát, fel is húztam magam rendesen. Megint a tegnapi műkörmös asszisztens volt, nem értette, hogy mit akarok ott. Mondtam neki, hogy koraszülött méretű izét adott a gyerekemre, aki már most 4,5 kg, tehát KICSI ez a méret, adjon eggyel nagyobbat. És mutassa meg a doki rendesen, hogy kell ráadnunk szegény babára ezt az izét, mert nem akarjuk rosszul kezelni.

Erre flegmán beszólt, hogy nem Benny volt az első, akire ilyet ő ráadott....mondtam, hogy nem is az a bajom, hanem a méret, amit adott KICSI, mivel 38-45 cm-es haskörfogatú babákra való, az enyém gyereknek pedig már most 46 cm a körfogata és elvileg 5 hétig rajta kell(ene) hagyni ezt az izét..... na, akkor behivott megint a kezelőbe, én elővettem a neten talált infokat, hogy tudja, velem nem packázhat. :)))) mert kikerestem erről a szerkezetről mindent, tehát képben voltam, hogy mennyi és milyen méret van stb.... amit előhozott, valóban óriási volt, de mint kiderült, a 3-as méretet hozta...kérdezem tőle, hogy ez az eggyel nagyobb méret??? erre a válasz az volt, hogy az nincs, azt rendelni kell..... áááááááááá, hát akkor rendelj anyukám!!!!!!! fu, mérges lettem egyből. Ha nem jövök vissza, akkor szerencsétlen gyereket belepréseljük egy számára kicsi testtartás javítóba, akár még ellenkező irányba is változhat, rosszabodhat az állapota.

Na, így annyiban maradtunk, hogy rendel egy 1-es és egy 2-es méretet és kedden hiv, hogy megérkezett e, de legkésőbb csütörtökig tuti megkapja. Kész voltam teljesen, azt hittem, hogy felrobbanok ott a rendelőben. 

Ja, és ez nem kengyel, hanem terpeszpelenka, én fordítottam rosszul. Ideal Spreizhose németül a neve, a gugliban rá lehet keresni, ha valakit érdekel. Ilyen zöld színű és szegény baba nagyon kiszolgáltatottan néz ki benne szerintem. Na mindegy, a lényeg, hogy segítsen a babámon.

Úgyhogy megvolt a reggeli bosszankodás, de utána jót sétáltunk Ben bébivel hazafelé, bevásároltunk, megmutattuk ezt a kis pockot a Billában, mert ott is mindenki izgult már értem április végén, hogy mikor érkezik ez a kis baba. :)))

Az előbb le akartam dőlni egy kicsit, mert nyomi vagyok, asszem megfáztam, megmértem a lázam, 37,2....sosem szoktam lázas lenni, fura.... remélem, hogy a babám nem kapja el, igyekszek nem rálehelni. Olvastam a neten, hogy ettől még szoptathatom, nem lesz baja....remélem, hogy tényleg így van.

Anya vasárnap elmegy haza, elviszi a kicsi kocsimat haza szervízelni, mert 30 ezer km-nél kellett volna, de elmaradt, úgyhogy most SOS-ben be kell pótolni. Még jó, hogy ismerjük a szalont, így nem olyan szígorúak velünk. Szerdán már jön is vissza és jövő hétvégéig még marad. Nagy segítség nekem, P is belátja, így nem morog, hogy a nappaliban kell aludnia, elvan. :))) ma édesek voltak, reggel kivittem hozzá Ben babát ébreszteni, odavette maga mellé és még lustiztak egy kicsit kettesben.

Vasárnap majd P is szabadnapos lesz, délután remélem hogy tudunk nagyot sétálni, elvileg jó idő várható. Már olyan ügyes ez a baba, hogy simán kibír a babakocsiban 3-4 órás sétát, bealszik és nem jut eszébe, hogy éhes lenne.... mondjuk utána itthon azért jóóóóó nagy hanggal kéri a jussát, de akkor már megérdemli. :)))))

5 megjegyzés:

  1. Ne haragudj, de kicsit mosolyogva olvasom, amit erről a pelusról írtál. Majd biztosan én is ilyen leszek. :)) De tényleg nem kell aggódnod miatta. A Hugomnak is volt ilyen pelusa annak idején. Majdnem minden babának van. Sokszor inkább csak elővigyázatosság, azt hiszem. Persze elég furán néznek ki azok a pici babák azzal a fura izéval a lábuk között, de nem kell tőle megijedni.
    Azért én is kiakadtam volna a helyedben a nő viselkedésén. Ügyes vagy, hogy nem hagytad lerázni magad! Látod, az anyai ösztön nem csal meg! Bízz csak magadban. Tudom, könnyű mondani... :)))

    VálaszTörlés
  2. A keresztfiamnak is volt ilyen pelusa, most meg már szinte úszóbajnok (és jövőre ballag általánosból), szóval az a pár hét tényleg hamar el fog telni!

    VálaszTörlés
  3. Bambikám inkább egy kis kényelmetlenség most Bennek, mint sem aztán később rosszabb legyen a helyzet. És nagyon jól tetted, hogy nem hagytad magad. :))) Mit ki nem hoz az anyaság igaz? Ben pedig egyre szebb, és szebb! :)))

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek a lányokkal! Ben nagyon szép! puszi

    VálaszTörlés
  5. Ben baba tényleg nagyon szép, én is csatlakozom a lànyok véleményéhez.

    VálaszTörlés