2009. május 10., vasárnap

hétvége

 Anya reggel elindult haza a kocsikámmal, Ben baba éppen akkor reggelizett. Az éjszakánk egész tűrhető volt, a tegnapihoz képest. Tegnap hajnalban 3-tól 5-ig nem tudtam visszaaltatni, fájt a hasa, nyűglödött, elszenderedett mindig egy picit, de aztán felpattantak a szemei elég hamar, úgyhogy szenvedtünk rendesen. Anya bejött 5 után, mert hallotta, hogy sír az unokája, kitaláltuk, hogy megpróbáljuk hasra fordítani, ami bejött, mert egyből elaludt. :)))

Tegnap éjjel evett először este 9-kor, aztán hajnal 1-kor, utána pedig 5-kor.  Viszont az 5-ös evés után megint nem igen akart visszaaludni, így magam mellé vettem az ágyba, simogattam a pociját és szerintem elszenderedtünk, mert P keltett minket 8 körül. :)))

Ez a fránya hasfájás nagyon megviseli, de mindig nyugtatom, hogy egyszer el fog múlni, nem tart örökké és pár hét múlva már nyoma sem lesz ezeknek a "szélmanóknak".

P ma szabadnapos, így nemsokára elmegyünk egyet sétálni, végre nem fúj a szél és szuper idő van. Tegnap délután is sétáltunk majdnem két órát a tó körül és a környéken, Ben baba jót aludt végig. Szereti a babajárgányát, mert amint elindulunk, már szunyál is. :))))

Most éppen a HannahNyuszitól kapott kis hintájában billeg itt előttem, gondolkozik, hogy aludjon e vagy sem. :))) az előbb anyák napja alkalmából (mert itt ma van) jóóóóóól telepakolta nekem a pelusát, de úgy, hogy még a háta is kakis lett. :))))) úgy érzem, szeret engem a kicsi fiam. :)))))

Na, felkeltem a másik gyerekemet (P-t), hogy lassan készülődjünk sétálni, mert nem akarok a déli napsütésben kint lenni. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése