2009. május 26., kedd

Heurékaaaaa

 Ma megvolt a kaki, és rásegítés nélkül!!!!!! :)))) 4 nap után, tehát még nem is olyan rossz. :))

Délelőtt a gyerekdokinál voltunk, ahol mindig megállapítom, hogy nagyon jó választás volt, mert irtó kedves nő. Annyira jól bánik Bennyvel, olyan figyelmes, kedves, teljesen megbízok benne. És ez fontos szerintem nagyon!

Kicsi fiúnk két hét alatt megint hízott és nőtt, már 5400 gramm és 60 cm!!!!!!! A dokinéni is csodálkozott, állítólag átlag heti 1 cm-t nőnek a babák....és Ben baba méretei egy 3 hónapos bébinek felelnek meg.... tényleg igazi csodababa. :)))) A dokinéni nagyon meg volt velünk elégedve, ma is kihangsúlyozta, hogy ügyesek vagyunk. :)))

Azt mondja, hogy higgyem el, anyatejes babáknál néha 10 napig sincs széklet, mivel a szervezete olyan jól feldolgozhatja az anyatejet, hogy kevés salakanyag gyűlik össze és ennyi nap kell ahhoz, hogy egy adagnyi kaka összegyűljön és távozzon. Ne parázzak, ez teljesen normális, de ha már kúpozni akarom, akkor inkább adott egy receptet, hogy azzal és ne glicerinnel. A hasa pedig állítólag nem azért fáj, mert nem bír kakilni, hanem mert tele van levegővel, ami nehezen távozik és azért nyom, mert attól akar megszabadulni szegényke....bő 3 hónap és elmúlik magától, végülis már a felén lassan túl vagyunk, mert Ben bébi jövő héten lesz 6 hetes már. Tehát kitartás.....

Jól elbeszélgettünk, elpanaszoltam neki az ortopéd sztorit, kiakadt ő is, hogy ilyen előfordulhat. Abban maradtunk, hogy várjam meg a pénteki kontrollt és ha váltani akarok dokit utána, akkor segít egy másikat keresni. Délután fel is hivtam az ortopédiát péntekre időpontért, hát pont az IQ barátnőm vette fel a telefont és jópofizni akart, hogy megismerte a hangom és egyből mondta, hogy Ben, ugye? nem voltam vevő a kedvességére, még mindig utálom. :)))))

Ma vettünk Ben bébinek két nyári kalapot, de elbénáztuk, mert nagyok rá, meglátszik ,hogy én fogtam a kezemben Bennyt, P pedig próbálta, így itthon láttam, hogy szegény alig lát ki belőlük.....mérges is voltam kicsit, most mehetek újra kisebb sapiért, mert dög meleg tud lenni és a dokinéni is ajánlotta, hogy mindig legyen rajta ilyen nyári sityak, mert a kutacsánál még elég puha a fejecskéje, így nagyon érzékeny is.

Holnapra nagyon mondják a hidegfrontot, remélem, hogy Benny nem lesz extra nyafi, így is elég, hogy a hasával harcolunk......de pozitiv gondolkodás, minden rendben lesz és holnap is szép napunk lesz együtt!!!! :))))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése